Webintegrator

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
Web_guy
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:2. jan 2014, 01:50
Webintegrator

Indlæg af Web_guy » 2. jan 2014, 01:52

Hej, jeg skal snart op til eksamen og vil gerne høre om hvad i har erfaring med er det bedste at fokusere på til at få en flot karrakter til eksamen.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Webintegrator

Indlæg af Daniel » 2. jan 2014, 13:01

Her må jeg desværre nok melde pas, da jeg ikke ved hvordan eksamen til webintegrator foregår, det finder jeg vist først ud af i 2017 hvor jeg selv gerne skulle være færdig med den. ;)

Men du skal da alligevel have et held og lykke med herfra!

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Webintegrator

Indlæg af cristian » 4. jan 2014, 12:32

Jeg har ikke den uddannelse men derimod en Datateknikker uddannelse indenfor IT & Telekommunikation.

Mine erfaringer siger mig at det kommer meget an på hvad sensor og din lære er ude efter. Så først "føl" på dem for hvad de er til.
Hvis du ikke har mulighed for at se sensor inden eksamen så spørg eventuelt tidligere elever, i har måske en Facebook side for uddannelsen.
Eller spørg direkte din lære.

Derefter ville jeg afgrænse mig selv. Være meget klar over hvad jeg gerne ville opnå, men være realistisk for hvad der faktisk kan opnås.
Du laver måske mindre af projektet (hvis det er det du skal), men det er 100% i orden. Kontra du laver hele projektet og 70% af det er slam (aka crap).

Det må nok være mind 2 cents.

Held og lykke.

Web_guy
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:2. jan 2014, 01:50

Re: Webintegrator

Indlæg af Web_guy » 4. jan 2014, 16:21

Tak for dit råd, Christian! :)

Besvar