Hejsa!
Jeg spiller nogle spil hvor man lave sig en profil i spillet, med HTML. :)
Jeg vil rigtig gerne lave en flot profil, men jeg har lige to ting som jeg ikke helt kan finde ud af, eller ved om man kan lave.
Når man laver profilen så har man kun den der klassiske HTML side med et kildefelt oppe i det ene hjørne, hvor man kun kan have en HTML side og ikke mere ligesom når man laver en hjemmeside. :)
Men jeg kunne godt tænke mig at have en menu ligesom på en almindelig hjemmeside, som førte til en tom side, altså det skal ikke bare være et anker som fører ned til siden, men en side med ny tekst, og nye billeder, kan det lade sige gøre og hvordan? :)
Så kunne jeg også godt tænke mig at have en bog på min side, jeg ved ikke om nogen af jer kender CMS systemet Wix, men der kan man indsætte sådan en bog hvor man kan bladre i den, er det noget man kan lave, og hvordan? :)
Og det er ikke muligt at bruge PHP. :)
Profil HTML
Re: Profil HTML
Hey
For det første, så kender jeg ikke Wix, så der kan jeg ikke hjælpe...
Er ikke sikker på hvordan de her profil sider ser ud - kan du smide et link til et eksempel på hvordan det skal se ud?
Du kan evt gøre det at du begnytter dig af iframes, til at lave et område i midten af din profil, hvor du så kan vise flere forskellige sider.
Ved dog ikke hvad reglerne er på det site hvor du har din profil, men kunne forstille mig at iframes ikke var tilladt!
For det første, så kender jeg ikke Wix, så der kan jeg ikke hjælpe...
Er ikke sikker på hvordan de her profil sider ser ud - kan du smide et link til et eksempel på hvordan det skal se ud?
Du kan evt gøre det at du begnytter dig af iframes, til at lave et område i midten af din profil, hvor du så kan vise flere forskellige sider.
Ved dog ikke hvad reglerne er på det site hvor du har din profil, men kunne forstille mig at iframes ikke var tilladt!
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Det jeg gerne vil have lavet er at jeg gerne vil have en almindelig menu ligesom på enhver hjemmeside, men har kun sådan et felt som du ser der hedder kilder, så kan jeg skrive koder, men kan ikke linke til nogen forskellige sider. :/

Håber det kan lade sig gøre, men tror det ikke rigtig.

Håber det kan lade sig gøre, men tror det ikke rigtig.
hej daniel...
kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne linke. hvis du f.eks vil linke til din egen side skriver du jo bare:
<a href="http://www.dinside.dk/dinside" > LINK </a>
Det skriver du bare ind i den editor du sidder med der???
kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne linke. hvis du f.eks vil linke til din egen side skriver du jo bare:
<a href="http://www.dinside.dk/dinside" > LINK </a>
Det skriver du bare ind i den editor du sidder med der???
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Det var ikke helt det jeg mente med det, det jeg mener er det som er vist her på billedet. 

Altså hvor der kommer sådan en menu på min profil, men det kan man vel ikke når man ikke kan sætte et direkte link til nogle forskellige sider?

Altså hvor der kommer sådan en menu på min profil, men det kan man vel ikke når man ikke kan sætte et direkte link til nogle forskellige sider?