Hej et lille hygge indlæg her.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan i laver jeres struktur, at mapper, når i laver website. gøre i fx flere CSSer eller alt i den samme?
Jeg kunne forstille mig, at de fleste nok, har alle billederne i den samme mappe.
Men håber at alle vil dele deres måde, at gøre dette på. Det kan sikkert give os andre `rodehoveder`lidt ideer, til en god struktur både når det handler om store, men også om små/mindre site
Ha en dejlig dag
Struktur - Hva gør i ?
Re: Struktur - Hva gør i ?
Tror det er meget forskelligt fra site til site, og om du bygger det som et CMS eller ej.
Personligt har jeg en coreCSS og så en customCSS, hvis der skal lave noget til specifikke sider eller området.
Personligt har jeg en coreCSS og så en customCSS, hvis der skal lave noget til specifikke sider eller området.
Re: Struktur - Hva gør i ?
Jeg plejer at have en mappe kaldet backend delt yderligere op i ajax, classes, functions, includes og lign.
Alt efter produktets størrelse, har jeg som regel endnu en mappe kaldet frontend delt ydereligere op i css, images, js og lign.
De sider der skal vises plejer jeg blot at lade ligge i root, og bruger herpå htaccess til at ramme de forskellige filer - /reports-revenue viser eksempelvis reports-revenue.php.
Igen - det kommer alt sammen an på produktets størrelse.
Hvis det er et større produkt og jeg benytter et framework, bruger jeg naturligvis blot den stuktur.
Alt efter produktets størrelse, har jeg som regel endnu en mappe kaldet frontend delt ydereligere op i css, images, js og lign.
De sider der skal vises plejer jeg blot at lade ligge i root, og bruger herpå htaccess til at ramme de forskellige filer - /reports-revenue viser eksempelvis reports-revenue.php.
Igen - det kommer alt sammen an på produktets størrelse.
Hvis det er et større produkt og jeg benytter et framework, bruger jeg naturligvis blot den stuktur.