Hej med Jer
Jeg er stor fan af Jeres side fordi Jeres materiale er så godt og let forståeligt for begyndere som mig.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en beskrivelse af hvordan man bruger XML.
Så vidt jeg ved er det XML man skal bruge hvis man automatisk skal have overført data til sin hjemmeside uden at skulle lave noget selv.
Vh Peter
XML
-
supermario
- Entusiast

- Indlæg:32
- Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
- Geografisk sted:Danmark
- Kontakt:
-
supermario
- Entusiast

- Indlæg:32
- Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
- Geografisk sted:Danmark
- Kontakt:
Re: XML
Tak skal i have.
Jeg vil prøve at google lidt og kigge nærmere på noget jQuery ajax.
Vh Peter
Jeg vil prøve at google lidt og kigge nærmere på noget jQuery ajax.
Vh Peter
Re: XML
Så er vi igang med at lede efter en kandidat til at lave de her XML videoer...
http://www.udvikleren.dk/forum/39899/xm ... gs-opgave/
http://www.udvikleren.dk/forum/39899/xm ... gs-opgave/
-
supermario
- Entusiast

- Indlæg:32
- Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
- Geografisk sted:Danmark
- Kontakt:
Re: XML
Det er kanon!
Det vil jeg virkelig se frem til! Tak
Det vil jeg virkelig se frem til! Tak



