XML

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
supermario
Entusiast
Entusiast
Indlæg:32
Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
Geografisk sted:Danmark
Kontakt:
XML

Indlæg af supermario » 6. maj 2013, 14:21

Hej med Jer

Jeg er stor fan af Jeres side fordi Jeres materiale er så godt og let forståeligt for begyndere som mig.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en beskrivelse af hvordan man bruger XML.

Så vidt jeg ved er det XML man skal bruge hvis man automatisk skal have overført data til sin hjemmeside uden at skulle lave noget selv.

Vh Peter

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: XML

Indlæg af ThomasI » 6. maj 2013, 21:40

Hej med dig,

Jeg skriver XML på listen over mulige nye videoer...

Jeg kan desværre ikke give dig et kursus i XML...der må du nok spørge Google ;)

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: XML

Indlæg af Daniel » 6. maj 2013, 21:44

Hvis det ikke lige bestemt skal være XML, så kunne jQuery ajax også bruges lignenede, noget langsommere, og langt fra godt på store hjemmesider, men det kan bruges. :)

supermario
Entusiast
Entusiast
Indlæg:32
Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
Geografisk sted:Danmark
Kontakt:

Re: XML

Indlæg af supermario » 6. maj 2013, 23:06

Tak skal i have.
Jeg vil prøve at google lidt og kigge nærmere på noget jQuery ajax.

Vh Peter

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: XML

Indlæg af ThomasI » 9. maj 2013, 14:50

Så er vi igang med at lede efter en kandidat til at lave de her XML videoer... :D

http://www.udvikleren.dk/forum/39899/xm ... gs-opgave/

supermario
Entusiast
Entusiast
Indlæg:32
Tilmeldt:22. feb 2012, 19:28
Geografisk sted:Danmark
Kontakt:

Re: XML

Indlæg af supermario » 10. maj 2013, 10:55

Det er kanon! :)
Det vil jeg virkelig se frem til! Tak

Besvar