Problemer med epay i Opencart

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til andre typer CMS!
Besvar
mahler85
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:18. dec 2016, 10:50
Problemer med epay i Opencart

Indlæg af mahler85 » 18. dec 2016, 11:03

Hej..

Jeg får denne fejlbeskrivelse når jeg gennemføre betalinger på min side. Ordren og betalingen går fint igennem, men kunderne får fejlsiden i stedet for at ende på bekræftelse siden.
Notice: Undefined index: token in /home/min_side/public_html/catalog/controller/payment/epay.php on line 165Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/min_side/public_html/index.php:102) in /home/min_side/public_html/system/library/response.php on line 12
Linje 165 i epay.php:

Kode: Vælg alt

164: if($md5 == 1) {
165: $this->response->redirect($this->url->link('checkout/success', 'token=' . $this->session->data['token'], 'SSL'));
166: } else {
167: $this->response->redirect($this->url->link('checkout/epay', 'md5error=1', 'SSL'));
Linje 12 i response.php:

Kode: Vælg alt

11: public function redirect($url, $status = 302) {
12: header('Location: ' . str_replace(array('&', "\n", "\r"), array('&', '', ''), $url), true, $status);
13: exit();
Når jeg benytter mig af MD5 key, så får jeg ikke fejlen i min Chrome browser, men får den stadigvæk i Safari...

Jeg køre OpenCart 2.0.1.1. Jeg har forsøgt at fjerne det tema der er lagt på, alle VQmod... dog unden at det løser problemet.

Håber nogen kan hjælpe.

pft.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Problemer med epay i Opencart

Indlæg af ThomasI » 19. dec 2016, 15:27

Har du snakket med ePay?
De plejer at være ret gode til at hjælp med problemer som disse. De har telefonsupport :-)

Besvar