prestashop default bootstrap

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PrestaShop!
Besvar
musseand
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:27. mar 2016, 19:27
prestashop default bootstrap

Indlæg af musseand » 27. mar 2016, 19:46

Hej fra en nybegynder på prestashop
Håber der er nogen, der kan hjælpe her.
Jeg har leget rundt i prestashops themes default - bootstrap, slettet en masse, og tilføjet en masse andet bras, bare for at se, hvordan det virker, uden at have for meget forstand på det. Jeg fandt på den måde lidt ud af menuer, opsætning af slider, osv.

Det gav mig mod til at investere i et nyt theme, Leo Cool Stuff, og installeret det, men deres guide går ud fra, at man har prestashops default bootstrap. Så når jeg følger guiden, da jeg jo er nybegynder, så falder jeg af, da mit site bestemt ikke liger default bootstrap mere.

Spørgsmålet: Hvordan får jeg sitet tilbage til default bootstrap på en nem måde og så begynder forfra. Jeg kan ikke det der fdp, da jeg har brugt One.coms 1-klik installer.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: prestashop default bootstrap

Indlæg af ThomasI » 28. mar 2016, 13:09

Hej med dig,

Jeg tror ikke der er en nem måde at resette Prestashop på, hvis du har roddet meget rundt i det.

Det nemmeste er nok at skrive til one.com og bede dem om at slette alt på dit webhotel. Det kan de hurtigt gøre, og derefter kan du bare bruge 1-click install ingen, og så har du en helt frisk installation ;) Dette går selvfølgelig ud fra, at der ikke er noget som helt på det gamle du ønsker at beholde.

MVh.

Besvar