Fejl ved "Saving"

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til Joomla!!
Besvar
plysgaard
Begynder
Indlæg:7
Tilmeldt:3. jan 2014, 14:13
Fejl ved "Saving"

Indlæg af plysgaard » 10. jan 2014, 11:39

Hej

Jeg har været i gang med at lege lidt med Joomla og et par extentions dertil! Jeg er desværre bange for at jeg kommet til at lege lidt for meget med Joomla opsætningen. :(

Jeg har lavet en form med Fabrikar og det virker fint, lige indtil at jeg vil tilføje et Google map i form af en Visualization. Når jeg vil gemme arbejdet og uploade det, får jeg denne fejl:

"Fatal error: Class 'JFormFieldList' not found in /data/home/glutondk/public_html/administrator/components/com_fabrik/models/fields/visaulizationlist.php on line 27"


Jeg har også haft gang i en Counter der hedder CounterGD, når jeg ligger den op på siden får jeg ikke en fejl meddelelse, men istedetfor står der ovenover counter'en også noget med en fejl på linie 27


Er der nogen som ved hvad der er galt????

plysgaard
Begynder
Indlæg:7
Tilmeldt:3. jan 2014, 14:13

Re: Fejl ved "Saving"

Indlæg af plysgaard » 10. jan 2014, 17:16

Ha!

Så løste jeg sgu selv problemet!

Efter lidt søgen på nettet, fandt jeg ud af at det egentlig ikke er decideret fejl... og så alligvel jo! :) for problemet ligger i at det er PHP koden error_reporting(1) der var tændt!! Den skal jo stå til (0) og hvordan gør man så det? jo man skal i hvert fald IKKE gå ind i templaten's PHP kode og prøve at sætte noget ind der!

Man gør følgende: global configuration->server->error reporting. set it to none.

plysgaard
Begynder
Indlæg:7
Tilmeldt:3. jan 2014, 14:13

Re: Fejl ved "Saving"

Indlæg af plysgaard » 10. jan 2014, 17:29

Der var jeg så lidt for hurtig!

Det løser problemet med nogle scripts fra CounterGD og BrizsFacebook feed.

Men det løser stadig ikke problemet på det føromtalte module fra Fabrikar! Nu får jeg bare en tom side uden fejlmeddelelsen! :(

Besvar