Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til Joomla!!
-
ivan - Begynder
Modul redigere i
Dav
Jeg er mega ny i Joomla

, men har da fået en side op og køre.
Jeg har lavet det sådan at bruger skal registrere sig til 2 af mine punkter(slægtsforskning og smykker), det kører som det skal. Det jeg kunne tænke mig var at i Brugerregistreing var en ekstra line hvor der stod hvad en bruger vil have adgang til
Se her
http://www.oldernechristiansen.dk/index ... gistration
Hvis der kunne komme en linie mere ind fks. ved bunden efter hvor der står, "Bekræft emailadresse:" der kunne stå "Hvilken gruppe vil du registreres i"
Alså sådan at der er 7 felter.
Håber at det er til at forstå hvad jeg mener og skriver
Hi
Ivan
-
Pennywise
- Entusiast

Uden at vide noget som helst om jomla så har jeg kigget på din kildekode og kan finde det her:
Kode: Vælg alt
<fieldset>
<legend>Brugerregistrering</legend>
<dl>
<dt>
<span class="spacer"><span class="before"></span><span class="text"><label id="jform_spacer-lbl" class=""><strong class="red">*</strong> Påkrævet felt</label></span><span class="after"></span></span> </dt>
<dd> </dd>
<dt>
<label id="jform_name-lbl" for="jform_name" class="hasTip required" title="Navn::Angiv dit fulde navn">Navn:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="text" name="jform[name]" id="jform_name" value="" class="required" size="30"/></dd>
<dt>
<label id="jform_username-lbl" for="jform_username" class="hasTip required" title="Brugernavn::Angiv dit ønskede brugernavn">Brugernavn:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="text" name="jform[username]" id="jform_username" value="" class="validate-username required" size="30"/></dd>
<dt>
<label id="jform_password1-lbl" for="jform_password1" class="hasTip required" title="Adgangskode::Angiv din ønskede adgangskode">Adgangskode:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="password" name="jform[password1]" id="jform_password1" value="" autocomplete="off" class="validate-password required" size="30"/></dd>
<dt>
<label id="jform_password2-lbl" for="jform_password2" class="hasTip required" title="Bekræft adgangskode::Bekræft din adgangskode">Bekræft adgangskode:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="password" name="jform[password2]" id="jform_password2" value="" autocomplete="off" class="validate-password required" size="30"/></dd>
<dt>
<label id="jform_email1-lbl" for="jform_email1" class="hasTip required" title="Emailadresse::Angiv din emailadresse">Emailadresse:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="text" name="jform[email1]" class="validate-email required" id="jform_email1" value="" size="30"/></dd>
<dt>
<label id="jform_email2-lbl" for="jform_email2" class="hasTip required" title="Bekræft emailadresse::Bekræft din emailadresse">Bekræft emailadresse:<span class="star"> *</span></label> </dt>
<dd><input type="text" name="jform[email2]" class="validate-email required" id="jform_email2" value="" size="30"/></dd>
</dl>
</fieldset>
Så vidt jeg kan se er det dine 6 feltet.. Kan man ikke bare indsætte en syvende der..? Aner det som sagt ikke men det ville nok være den løsning jeg selv ville vælge.. Om den er rigtigt er så en anden sag. Personliget ville jeg nok kopier en af de andre og så ændre teksten. Men igen det er måske den forkerte løsning.