Undgå urelevante kommentar som kommer fra facebook?

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
jlb
Begynder
Undgå urelevante kommentar som kommer fra facebook?

Indlæg af jlb » 2. sep 2013, 08:44

Hejsa,

Jeg har nu et mystisk problem. Jeg får en masse urelevante kommentarer på en enkelt af mine sider. Det er udenlandske kommentarer som handler om alt muligt underligt såsom how do I get my boyfriend back, og I love your dress, Nice picture etc. Det eneste der er tilfældes er, at i nogle af kommentarerne indgår der ordet Cheri og min side hedder Cheri. Kommentarerne kommer fra facebook brugere.
Håber I vil hjælpe mig her. Jeg har gjort så jeg skal godkende kommentar inden de offentliggøres, men det er lidt træls at starte med at trykke spam ud for 72 kommentarer.

Venlig hilsen
Jane

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Undgå urelevante kommentar som kommer fra facebook?

Indlæg af ThomasI » 2. sep 2013, 20:39

Hmmm... vil tro at det er en advanceret bot der lægger kommentarer på din side. Måske vil det hjælp hvis du installere et SI-captia anti spam plugin, således at folk skal udfylde et felt inden de kan få lov at kommentere - det burde udelukke de fleste bots...

Vi bruger det selv på Nemprogrammering.dk f.eks her: http://www.nemprogrammering.dk/wp/login ... n=register

jlb
Begynder

Re: Undgå urelevante kommentar som kommer fra facebook?

Indlæg af jlb » 3. sep 2013, 09:33

ThomasI skrev:Hmmm... vil tro at det er en advanceret bot der lægger kommentarer på din side. Måske vil det hjælp hvis du installere et SI-captia anti spam plugin, således at folk skal udfylde et felt inden de kan få lov at kommentere - det burde udelukke de fleste bots...

Vi bruger det selv på Nemprogrammering.dk f.eks her: http://www.nemprogrammering.dk/wp/login ... n=register
Hej og tak for svar. Jeg har lagt ind så man skal skrive sit navn og email og jeg skal godkende før det kommer på siden. Det der undrer mig er at det kun er en side der er problemer på. Nemlig Cheris side. Jeg har sat arkismet tror jeg det hedder og det ligger nu kommentarerne ned i en spammappe. Men der må jo være et problem med siden Cheri? Ellers ville de andre sider vel blive bombarderet også?
Venlig hilsen
Jane

Besvar