Dansk tekst i Fresh Ink Magazine - hvordan

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Linnert
Begynder
Dansk tekst i Fresh Ink Magazine - hvordan

Indlæg af Linnert » 10. jan 2013, 19:40

Jeg har læst bunker af tips om hvordan man kan ændre teksten i temaer, og troede jeg havde fundet de vises sten. Jeg har ændret den flere forskellige steder, men der står stadigvæk "Written By: " og " Edit Posted in Blog indlæg|No Comments " o.s.v. Som du kan se er lidt blevet ændret, spørg ikke hvor og hvordan.

Temaet hedder Fresh Ink Magazine

Er der en, der kan fortælle hvordan jeg bærer mig ad?

Sitet hedder: http://www.linnert.dk/veteranliv

I øvrigt stor tak til dette site, uden jeres videoer var jeg aldrig kommet i gang med Wordpress. Godt arbejde.

Med venlig hilsen
Klaus

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Dansk tekst i Fresh Ink Magazine - hvordan

Indlæg af ThomasI » 11. jan 2013, 11:33

Hej Klaus,

Det ser ud til at du allerede har fået rettet det med "Written By:"...

Problemet med dit tema er at de ikke er alle ord der oversættes af din sprogfil. Det vil sige at du selv manuelt skal ind og finde de steder hvor de engelske ord bruges på dine sider og rette det til dansk.

Det bedste du kan gøre er at gå ind under edit i dine tema filer og så gå dine dokumenter igennem ved at trykke ctrl+f og så søge efter f.eks "No comments" i alle dine filer...De steder der så står "No comments" i dine filer retter du det så til dansk og gemmer...

Det med comments kunne du jo starte med at lede efter i dine comments filer eller kommentar filer... Det er sandsynligvis der det skal rettes...

Du tilgår som sagt dine filer igennem "edit" funtkionen i kontrolpanelet.

Besvar