Hvordan kan jeg lave lignende?

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
askesmaske
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:31. okt 2018, 11:48
Hvordan kan jeg lave lignende?

Indlæg af askesmaske » 31. okt 2018, 11:58

Hej,

Jeg står og skal prøve at kaste mig ud i at lave en "form for progress bar".
Det jeg havde i tankerne er noget lignende dette, se link: https://craftedby.com/craft/bitterness

Jeg har fundet forskellige plugins til wordpress, hvor jeg kan lave progress bars, men de mangler desværre en del - man kan bla. ikke design produktet.

Har så fundet et plugin hvor man kan designe et produkt men så mangler plugin'et desværre selve "progress baren" med forskellige muligheder kunderne kan tilvælge.


Har søgt og søgt, kan simpelthen ikke finde en vejledning for at kunne kode dette eller designe igennem et plugin til wordpress.

Nogle der kan hjælpe mig?

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Hvordan kan jeg lave lignende?

Indlæg af jepperask » 31. okt 2018, 14:30

Mener du slideren med "bitterhed" eller i bunden hvor man trykker "næste" og kan se hvor langt man er i processen? Sidstnævnte hedder typisk en "wizard".

askesmaske
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:31. okt 2018, 11:48

Re: Hvordan kan jeg lave lignende?

Indlæg af askesmaske » 1. nov 2018, 08:11

jepperask skrev:Mener du slideren med "bitterhed" eller i bunden hvor man trykker "næste" og kan se hvor langt man er i processen? Sidstnævnte hedder typisk en "wizard".
Mange tak for dit svar 8-)
Det var faktisk begge dele jeg er ude efter, hvad kalder man så først nævnte? :D

På forhånd tak!

askesmaske
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:31. okt 2018, 11:48

Re: Hvordan kan jeg lave lignende?

Indlæg af askesmaske » 1. nov 2018, 08:59

Det jeg ønsker er egentlig at man kan tilføje forskellige ting til sit produkt man sælger - i tilfældet her er det forskellige smage til den øl man ønsker og samtidig så ændres designet på flasken der kører rundt.

Håber der er en der kan hjælpe her :-) ?

På forhånd tak!

Besvar