Hjælp til færdig skabelon

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
NYWP
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:23. jan 2012, 22:58
Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af NYWP » 23. jan 2012, 23:29

Jeg har fundet en skabelon egnet til min hjemmeside, og kører WordPress gratis i 60 dage. Derefter skal det bruges, og jeg har dertil fundet et webhotel.

Jeg skal have et enkelt billede på forsiden, og dette skal være slides. Der skal desuden øverst være en menubjælke. Meget enkelt og simpelt.

Spørgsmålet er blot, hvordan gør jeg så lige det. Systemet er rodet sat sammen, der er ingen sammenhæng mellem hvordan billeder og links skal placeres, og ingen guides.

Jeg har derfor brug for en WordPress kyndig, der kan oprette skabelonen og dertil links.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af ThomasI » 24. jan 2012, 13:19

Hej med dig! :)

Hvad hedder den skabelon/tema du har fundet?

Umiddelbart burde det ikke være alt for besværligt at installere sådan en tema og derefter oprette den menubjælke du omtaler..

Har du prøve at se de guides vi har her på sitet? - de skulle gerne dække de funktioner du efterspørger her...

NYWP
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:23. jan 2012, 22:58

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af NYWP » 24. jan 2012, 17:23

ThomasI skrev:Hej med dig! :)

Hvad hedder den skabelon/tema du har fundet?

Umiddelbart burde det ikke være alt for besværligt at installere sådan en tema og derefter oprette den menubjælke du omtaler..

Har du prøve at se de guides vi har her på sitet? - de skulle gerne dække de funktioner du efterspørger her...
Når man er inde og skal redigere siden, er der ingen steder man kan se, hvorhenne hvilke billeder bliver placeret på hjemmesiden. Der er ingen steder der står, hvordan man henter den ene og andet, og hvordan man får det implimenteret i WordPress.
Jeg har valgt en simpel skabelon, for den passer til formålet, men det er ligeså umuligt.

Hvis nogen herinde gider hjælpe, må de meget gerne sige til...

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af ThomasI » 24. jan 2012, 19:20

det vil hjælpe meget hvis du kan oplyse hvad din skabelon hedder...så kan vi nemlig gå ind og teste den selv og se om vi kan finde ud af det...

Dette forudsætter selvfølgelig at det er en gratis skabelon/tema

NYWP
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:23. jan 2012, 22:58

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af NYWP » 24. jan 2012, 20:14

Jeg har f.eks. prøvet jeres tutorial til at indsætte logo, og det er godt nok ikke særlig godt. Der er en hel række fejl, og resultatet virker heller ikke som det skal.

hek31
Begynder
Indlæg:18
Tilmeldt:28. mar 2012, 17:15

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af hek31 » 5. maj 2012, 22:08

Hejsa jeg har et program, hvor du kan style dine egne temaer. Her kan du designe alt på dit template, det hedder Artisteer. Det er godt nok et købe program, men jeg har generator, til det problem.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af Daniel » 5. maj 2012, 23:56

Hej NYWP.

Som ThomasI også har efterspurgt flere gange så ville det gøre det meget nemmere hvis du kunne skrive hvilket tema du bruger, vi vil altid gerne hjælpe alle der spørger men vi er nødt til at have lidt information også, vi er ikke mirakelmagere. :)

hek31
Begynder
Indlæg:18
Tilmeldt:28. mar 2012, 17:15

Re: Hjælp til færdig skabelon

Indlæg af hek31 » 6. maj 2012, 17:25

Brug dette program. artisteer 3

Besvar