Logoer (PNG filer ) i Eksisterende TEMA

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
SusanneHolm
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:5. dec 2016, 11:11
Logoer (PNG filer ) i Eksisterende TEMA

Indlæg af SusanneHolm » 5. dec 2016, 11:47

Hej
Jeg er total nybegynder - og har fået til opgave her hvor jeg er ansat - til" bare lige " at ligge nogle logoer ind på vores hjemmeside . Jeg har nu set alle jeres videoer igennem og har prøvet mig lidt frem , men har ikke fundet den helt rigtig løsning endnu. ( forøvrigt nogle rigtig gode og nemt forståelige lektioner , Tusinde tak )

Vi er en del af flere firmaet , som har samme hjemmeside - men er lande inddelt . Der er ikke mere kontakt til dem som har lavet hjemmesiden i Norge - så vi skal selv rettet al tekst og indsatte billeder ud fra de muligheder som det valgte TEMA har givet os...
Temaet hedder: Modernize

Vedhæftet er et billede af den side jeg skal havde det ind på .

Jeg prøver at indsætte 2 PNG filer i det mørkegrå flet forneden - Til venstre for teksten. Har prøvet med at gå ind på " SIDER " - trykke på rette " Hjem " ( navnet på siden ) indsætte 2 billeder fra media og lukke . MEN så kommer de bare til at stå nedenunder teksten i højre side - og al tekst og billede forsvinder i det hvide felt lige over det mørkegrå felt .... Det virker som om den bare går ind og laver en ny side , for jeg kan sagtens finde den " gamle side HJEM " igen og vælge den tilbage , som frontpage .

I det sorte felt kan jeg se at der er lagt nogle " Footer " 1 2 3 4 , hvor der er lagt widgets " TEXT " ind - hvis jeg sætter en tekst inde her - så kommer den frem i det sorte felt - SÅ hvis jeg bare kunne sætte en PNG fil ind her - så ville problemet være løst.

Kan I hjælpe mig med hvor jeg kan se hvordan jeg gør - eller give mig nogle muligheder som jeg kan udforske videre i ... Er kørt lidt fast .

På forhånd tak/ Susanne
Vedhæftede filer
hjemmeside.png
hjemmeside.png (126.52KiB)Vist 3388 gange

SusanneHolm
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:5. dec 2016, 11:11

Re: Logoer (PNG filer ) i Eksisterende TEMA

Indlæg af SusanneHolm » 5. dec 2016, 14:12

Hej igen

Det hjalp at forlade det lidt og så prøve igen problemet er løst

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Logoer (PNG filer ) i Eksisterende TEMA

Indlæg af cristian » 6. dec 2016, 19:21

Fedt at du fik løst problemet!

Besvar