Nyt domæne - hvor er tekst og indhold?

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Martin
Begynder
Nyt domæne - hvor er tekst og indhold?

Indlæg af Martin » 28. nov 2015, 16:46

Hej.
Jeg har skiftet domæne og flyttet hjemmesiden til en ny server. På kontaktsiden skal jeg tilføje ændringer, men når jeg i wp-kontrolpanel går ind for at redigere kontaktsiden er den tom :shock: Indholdet vises alligevel på hjemmesiden :shock: Jeg har selvfølgelig glemt alt om hvordan jeg lavede google-maps-funktionen, men sikkert noget html der linker ud til en anden hjemmeside. Det er IKKE lavet med et plugin. Hvis ikke jeg kan genskabe kontaktsiden kan jeg jo bare slette den og lave en ny, men jeg har brug for at kunne håndtere den her slags problemer, især hvis der er tale om sider med meget indhold.

http://danpure.dk/kontakt/

1. Hvordan kan jeg få kontaktsidens indhold frem så jeg kan redigere den via wp-kontrolpanel?
2. Hvad hedder google-maps-funktionen?

Vh Martin :roll:

jepperask
Geni
Geni

Re: Nyt domæne - hvor er tekst og indhold?

Indlæg af jepperask » 28. nov 2015, 17:05

Rigtig mange WP-problemer kan løses ved at prøve og deaktivere alle plugins. Prøv om det løser problemet. :-)

Martin
Begynder

Indlæg af Martin » 28. nov 2015, 17:32

Tak for svar.

Jeg har lige deaktiveret og derefter aktiveret alle plugins, men det hjalp desværre ikke :?

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 29. nov 2015, 11:50

Hvis du har lavet det med HTML kan det være at du ikke kan se det i den visuelle editor i WP. Prøv at skift til tekst-editor - måske ligger der noget kode der? ;)

Martin
Begynder

Indlæg af Martin » 30. nov 2015, 10:53

Kontaktsiden er indbygget i Canvas temaet som jeg bruger :oops: . Der kan jeg redigere googlemaps. Så har det altså ikke været html. Grunden til at jeg troede det var html er, at jeg tidligere har lavet det sådan.

Tak for svar :P

Besvar