Statisk side

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Galant
Begynder
Statisk side

Indlæg af Galant » 8. sep 2018, 16:49

Hej. Har valgt en statisk side, og valgt en side med indlæg (forside) men den viser kun den statiske ved start, kan ikke tilgå indlægssiden med login osv. Fejl på Twenty Seventeen den sidste opdaterede..den viser hele tiden den statiske side..??
Tak på forhånd.. Gert

jepperask
Geni
Geni

Re: Statisk side

Indlæg af jepperask » 9. sep 2018, 17:43

Galant skrev:Hej. Har valgt en statisk side, og valgt en side med indlæg (forside) men den viser kun den statiske ved start, kan ikke tilgå indlægssiden med login osv. Fejl på Twenty Seventeen den sidste opdaterede..den viser hele tiden den statiske side..??
Tak på forhånd.. Gert
Jeg har lidt svært ved at forstå problemet, kan du uddybe?

1. Hvad mener du med at den kun viser den statiske side ved "start"? Er det din forside du mener?
2. Hvad mener du med at du ikke kan tilgå siden med login?
3. Når du siger den hele tiden viser den statiske, hvad betyder det så? At uanset hvilken side eller link du besøger, så viser den den samme side?

:-)

Galant
Begynder

Indlæg af Galant » 10. sep 2018, 10:53

Tak for svar, ja det var måske lidt uklar, har valgt en statisk side eks. Velkommen, når jeg så starter op viser den rigtig nok velkomstsiden, har selfølgelig valgt indlægssiden som anden side. Ok.
Men kan ikke tilgå forside med login osv. Den kan kun vise velkomstside, og de andre på menuen?
Men hvis jeg fravælger statisk side ingen problemer, håber det er mere klart.
Mvh Gert

jepperask
Geni
Geni

Indlæg af jepperask » 12. sep 2018, 19:38

Jeg forstår det desværre stadig ikke. Kan jeg se siden et sted? Hvis ikke, kan du så prøve at uploade et screenshot (hvis problemet kan ses) og forklare udtrykkeligt hvad du trykker på, hvad du forventer der vil ske og hvad der i stedet sker?

Besvar