Videreudvikling af en eksisterende hjemmeside

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Mario
Begynder
Videreudvikling af en eksisterende hjemmeside

Indlæg af Mario » 7. mar 2017, 13:04

Hej alle sammen!

Jeg er fuldstændig ny og helt grøn bruger af Wordpress og aner dårligt nok, hvad det kan bruges til :o

Har udgivet min første og foreløbig eneste hjemmeside og døbt den: www.hervildubo.dk. Siden er oprettet hos One.com og består af en hovedside og 7 undersider (altså i alt 8 sider) idet prisen hos One.com hidtil har været 168 kr. årligt, uanset sideantal.
Imidlertid forhøjer One.com nu prisen, således at den faste pris på 168 kroner årligt kun gælder for de første 5 sider. Overskydende sider kommer fremover til at koste 40 kr. ekstra om måneden. Derved bliver den samlede årlige udgift: 168 + (40x12 = 480) = 648 kroner, hvilket jeg synes er lige i overkanten.
Jeg har derfor klaget min nød til One.com, som jeg i øvrigt (og bortset fra prisen) er yderst tilfreds med, og de bekræfter min udregning og foreslår at jeg tilmelder mig WordPress. Men de kommer desværre ikke ind på, om jeg i WordPress vil kunne bruge min langt om længe førdige hjemmeside: www.hervildubo.dk eller om jeg bliver nødt til at starte helt fra bunden af.

Er der nogen, der kan kaste lidt lys over sagen ? - På forhånd mange tak !
Med venlig hilsen
"Den nye dreng i klassen" :roll:

jepperask
Geni
Geni

Re: Videreudvikling af en eksisterende hjemmeside

Indlæg af jepperask » 7. mar 2017, 16:35

Hvis du har adgang til Wordpress-installationen (alle filerne via FTP f.eks) og Databasen (noget PHPmyadmin eller hvad One bruger) - så burde det ikke være noget problem at flytte din side. Det kræver så bare at der hvor du flytter til, på lignende vis tillader upload af filer og import af database (ved ikke om et domæne hos wordpress.com gør dette).

Hos Unoeuro kan du få et webhotel til 9,29 kr om måneden og her er der ingen begrænsning på hvordan du laver din wordpress-opsætning. Du har 5 GB plads, som du må fylde ud som du ønsker (Database-plads er ubegrænset)
https://www.unoeuro.com/products.php

Besvar