Hej
Er ny i dette forum, men har tidligere fået god information/hjælp.
Jeg er igang med at oprette en webshop runnersDK.dk, og har koncentreret mig om webshoppen,
- men har et problem med prisvisningen. På computer vises priserne rigtigt incl. moms, - men på iPhone og iPad vises de uden moms. Mystisk!
Efter nogen tid skifter de viste priser på computeren også til være uden moms.
Efter blot at gå til opsætning og opdatere uden nogen ændring, rettes priserne på computeren til igen at være med moms, men ikke på iPhone eller iPad.
Har gennemgået opsætningen utallige gange, men ikke fundet hvor fejlen er!
- er det moin permanente linksindstillinger?
Er der nogen der har et bud på hvad der er gal?
Siden er med WordPress, Genesis Frame, WooCommerce
Momsproblemer
Re: Momsproblemer
Hej og velkommen til!
Det er ret svært lige at sige præcist hvad der er problemet. Noget jeg ligger mærke til at der slet ikke er en indikation nogen steder om prisen er incl moms eller eksl. - det synes jeg du skal have lige meget hvad.
Da det er ret svært at guide dig vil jeg henvise dig hertil: http://lavenwebshop.dk/del-2-opsaetning-af-woocommerce/ under "moms" - prøv at følge disse steps, og se om det hjælper.
Håber det kan hjælpe dig...
Det er ret svært lige at sige præcist hvad der er problemet. Noget jeg ligger mærke til at der slet ikke er en indikation nogen steder om prisen er incl moms eller eksl. - det synes jeg du skal have lige meget hvad.
Da det er ret svært at guide dig vil jeg henvise dig hertil: http://lavenwebshop.dk/del-2-opsaetning-af-woocommerce/ under "moms" - prøv at følge disse steps, og se om det hjælper.
Håber det kan hjælpe dig...
Hej Thomas
Tak for hurtigt svar, jeg prøver at gennemgå opsætning igen!
Venlig hilsen
Aage
Tak for hurtigt svar, jeg prøver at gennemgå opsætning igen!
Venlig hilsen
Aage
Har gennemgået indstillinger for moms, men ikke fundet årsagen til den manglende visning af pris med moms.
Shoppen kører for nuværende i test indtil Nets og Teller kommer ud af starthullene.
Det der er mystisk er, at efter et prøvekøb når man vender tilbage til shoppen,
så vises priserne korrekt med moms.
Er der nogen der har oplevet tilsvarende?
Jeg er taknemmelig for al den hjælp jeg kan få vedr. dette momsproblem!
Shoppen kører for nuværende i test indtil Nets og Teller kommer ud af starthullene.
Det der er mystisk er, at efter et prøvekøb når man vender tilbage til shoppen,
så vises priserne korrekt med moms.
Er der nogen der har oplevet tilsvarende?
Jeg er taknemmelig for al den hjælp jeg kan få vedr. dette momsproblem!
Har du et eller andet form for cache-plugin aktiveret?
Prøv at trykke ctrl+f5 når dine priser vises forkert - retter de sig ved at du gør dette?
Prøv at trykke ctrl+f5 når dine priser vises forkert - retter de sig ved at du gør dette?