Kære forum,
De fleste WP-brugere er bekendt med, at man kan password-beskytte en post eller side.
MEN det er virkelig svært for mig at finde brugbar info på, hvordan man så logger af igen.
Der findes ikke en indbygget logut-funktion, og coockies gør, at man forbliver logget in
i dage, måneder eller længere tid, og det duer ikke. Så jeg skal have implementeret en
logout-knap de relevante steder på sitet.
Bedste hilsner
Lasse
Password protected page - logout ?
Re: Password protected page - logout ?
Nu er jeg ikke cookie / session / WP ekspert.
Men kan man i WP ikke afbryde sessionen når man klikker på en log ud knap eller session-timeout er nået?
Kan jeg kun forestille mig at man kan.
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_logout
Men kan man i WP ikke afbryde sessionen når man klikker på en log ud knap eller session-timeout er nået?
Kan jeg kun forestille mig at man kan.
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_logout
Log the current user out, by destroying the current user session.
Re: Password protected page - logout ?
Hej - og tak for svar.
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det.
Jeg kan som admin lave "pages", som kræver password på udvalgte "Pages" på sitet.
Udvalgte brugere får så password (ikke til WP) - kun til den pågældende side på sitet.
Så kan de logge ind og dermed få adgang til "skjult" indhold på siden - men man kan bare ikke logge ud igen.
Det er således ikke log/pass til selve WP, men altså kun til udvalgte sider.
Håber det giver mening.
Best
Lasse
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det.
Jeg kan som admin lave "pages", som kræver password på udvalgte "Pages" på sitet.
Udvalgte brugere får så password (ikke til WP) - kun til den pågældende side på sitet.
Så kan de logge ind og dermed få adgang til "skjult" indhold på siden - men man kan bare ikke logge ud igen.
Det er således ikke log/pass til selve WP, men altså kun til udvalgte sider.
Håber det giver mening.
Best
Lasse
Page logout ?
Kære forum,
De fleste WP-brugere er bekendt med, at man kan password-beskytte en post eller page.
MEN det er virkelig svært for mig at finde brugbar info på, hvordan man så logger af igen.
Der findes ikke en indbygget logut-funktion, og coockies gør, at man forbliver logget in
i dage, måneder eller længere tid, og det duer ikke. Så jeg skal have implementeret en
Det er således IKKE login/out af selve Wordpress, men derimod blot én eller flere sider (pages)
på selve sitet, som man ikke kan logge sig ud af.
Bedste hilsner
Lasse
De fleste WP-brugere er bekendt med, at man kan password-beskytte en post eller page.
Det er således IKKE login/out af selve Wordpress, men derimod blot én eller flere sider (pages)
på selve sitet, som man ikke kan logge sig ud af.
Bedste hilsner
Lasse