Hej - det drejer sig om 2 problemer, jeg har på "www.klubbladet.net"
Jeg har netop hentet et gratis tema, som lige er (næsten) det jeg har brug for.
Desværre ligger der stadig et lille billede og generer mig oppe i header-området og som jeg ikke kan finde ud af at fjerne fra temaet. Jeg har fjernet det standard-billede, der lå som header-billede, men der bliver stadig vist teksten "250x90", som er et andet billede, der hedder ad3.png
Jeg vil også gerne ændre størrelsen på header-teksten (klubbladet), så det kan ses på smartphones og mindre tablets, det er sikkert i editoren/stylesheet det skal foregå, men der rækker mine evner heller ikke rigtigt endnu.
Hjælp til gratis temaet: Newspress Lite
Re: Hjælp til gratis temaet: Newspress Lite
Det ser ud til at du har fået det til at virke?
Gætter på at det var et wiget-område der bare skulle slettes / opdateres? og teksten kunne du vel klare i css filen
Gætter på at det var et wiget-område der bare skulle slettes / opdateres? og teksten kunne du vel klare i css filen
Re: Hjælp til gratis temaet: Newspress Lite
Hej Thomas, tak for hurtigt svar. Efter et par kander kaffe, fik jeg mig gravet frem til at få smidt billederne ud af headeren. Det går desværre lidt langsomt i øjeblikket, da det er mit første Wordpress website. Og tak for hjælpen med at kunne logge på forummet igen. God weekend