Google Analytics fungerer ikke

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
susanne
Begynder
Google Analytics fungerer ikke

Indlæg af susanne » 8. dec 2013, 16:08

Jeg har haft koden inden på psykoterapi-København.dk før, men den har aldrig fungeret godt, forstået sådan at jeg fx aldrig har kunnet tjekke på realtid, når jeg selv var inde på siden, og der har ikke været de informationer at hente, som skulle kunne aflæses. I dag, da jeg vil tjekke, om kode osv. er lavet korrekt, ser jeg, at den er forsvundet fra siden. Nu har jeg sat den ind igen og ved så, at jeg så åbenbart skal vente en dag igen.
Jeg har oprettet en anden webside, som ikke kan findes af Google. Den vil jeg så gerne lægge ind i Google analytics, men jeg kan ikke se, hvordan jeg skal gøre det. Virker som om den kun kan registrere min psykoterapi side og ikke min hypnose-koebenhavn.dk side . Den figurerer på webmasterværktøjet dog. Jeg er nu skrupforvirret. Er ikke kyndig omkring detaljer, men har dog kunnet lave 2 wordpress-sider sådan nogen lunde, takket være jeres rigtig instruktive videoklip. :D Der er selvfølgelig ting som fx at jeg gerne vil have kommentarer osv helt ud af siderne, da det ikke behøves p.t., men det kan jeg så ikke lige finde ud af...

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Google Analytics fungerer ikke

Indlæg af scootergrisen » 9. dec 2013, 01:09

Er google analytics koden præcist som den står hos google eller har du ændret i den ?
Kan være det er fordi der er ø i domænenavnet.

Prøv og ændre :

Kode: Vælg alt

ga('create', 'UA-37149566-1', 'psykoterapi-københavn.dk');
Til :

Kode: Vælg alt

ga('create', 'UA-37149566-1', 'xn--psykoterapi-kbenhavn-ncc.dk');

susanne
Begynder

Indlæg af susanne » 9. dec 2013, 09:16

Ahh.. Tusind tak. Det kører nu. :D
Ved du også, om jeg kan lægge en hjemmeside mere ind på den samme googlekonto, eller om jeg er nødt til at oprette en g-mail mere for at få den anden side ind?

susanne
Begynder

Indlæg af susanne » 9. dec 2013, 10:31

Jeg har fundet ud af at indsætte den endelig....

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 9. dec 2013, 15:05

Man kan godt have flere med samme konto.
Så kommer de til at hedde
UA-37149566-1
UA-37149566-2
UA-37149566-3
osv

Besvar