Jeg har en hjemmeside www.pacino-gaming.com hvor jeg kan go ind og finde alle undersiderne og rette + tilføje, men hvor pokker ligger forsiden inde i wordpress kontrol panil.
Jeg kan finde alle andre sider , men at kommer ind på forsiden kan jeg bare ikke .
Hvor skal jeg gøre det
På forhånd tak
HVor finder jeg forsiden i wordpress.
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Re: HVor finder jeg forsiden i wordpress.
Forsiden i de fleste temaer i dag, ligger ikke som en side, ligesom alle undersiderne gør.
I mange tilfælde skal du ind i indstillingerne, og så er der et af punkterne derinde som indeholder alle forsidens indstillinger.
Prøv dig eventuelt frem i de forskellige kategorier i indstillingerne, så er der stor sandsynlighed for at den dukker op derinde.
I mange tilfælde skal du ind i indstillingerne, og så er der et af punkterne derinde som indeholder alle forsidens indstillinger.
Prøv dig eventuelt frem i de forskellige kategorier i indstillingerne, så er der stor sandsynlighed for at den dukker op derinde.
Forsiden kan ikke redigere som alle andre sider. Den består af forskellige moduler som bliver udfyldt alt efter hvad du har på dine sider og hvordan dit tema er sat op.
Hvis du vil ændre i hvordan din forside ser ud, hvor dine plugins sidder, hvor billeder sidder osv, så skal du ind i kildekoden og ændre i de forskellige filer (header, index, footer osv. )... Du skal dog ikke begynde på dette medmindre du 100% ved hvad du laver - ellers ka du meget vel ædelægge mere end du gavner
I nyere temaer kan du "tilpasse" temaet fra fra forsiden af kontrolpanelet.
Hvis du vil ændre i hvordan din forside ser ud, hvor dine plugins sidder, hvor billeder sidder osv, så skal du ind i kildekoden og ændre i de forskellige filer (header, index, footer osv. )... Du skal dog ikke begynde på dette medmindre du 100% ved hvad du laver - ellers ka du meget vel ædelægge mere end du gavner
I nyere temaer kan du "tilpasse" temaet fra fra forsiden af kontrolpanelet.
Det hedder ofte "tilpas dit websted" på forsiden... hvis det er et nyt tema.