Hej Forum
Jeg er helt nybegynder mht. Wordpress og har lige et par spørgsmål som i måske kan hjælpe mig med. Jeg har installeret Wp/Wamp lokalt på min pc for at "lege" lidt, hvilket fungerer fint. Jeg står for at skulle købe mig en barbar computer og hælder mest til en Mac. Er der nogen konflikter ifm. opload, redigering osv. af min hjemmeside, til webhotel hvis jeg anvender både pc og Mac? Mhv. olja
Pc/Mac
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Re: Pc/Mac
Hej olja.
Der skulle ikke være nogen problemer i at have to forskellige operativ systemer i forholdt til dine filer eller andet omkring dit webhotel.
Det er ikke alle editors som kan kører på de forskellige systemer, så hvis du bruger en editor i Windows som ikke virker til Mac kan det være du skal bruge to forskellige eller måske finde en helt anden, men det har ingen effekt på dine sider overhovedet.
FTP klient kunne jeg forestille mig du bruger FileZilla, som virker til både Windows og Mac, men uanset så er det kun værktøjer, så alt i alt skulle der ikke være nogen problemer.
Der skulle ikke være nogen problemer i at have to forskellige operativ systemer i forholdt til dine filer eller andet omkring dit webhotel.
Det er ikke alle editors som kan kører på de forskellige systemer, så hvis du bruger en editor i Windows som ikke virker til Mac kan det være du skal bruge to forskellige eller måske finde en helt anden, men det har ingen effekt på dine sider overhovedet.
FTP klient kunne jeg forestille mig du bruger FileZilla, som virker til både Windows og Mac, men uanset så er det kun værktøjer, så alt i alt skulle der ikke være nogen problemer.
Hej Danielh007
Tak for hjælpen. Så vil jeg købe mig en Mac. Da jeg er helt ny her, så kan du måske fortælle mig, hvordan jeg afslutter/lukker mit spørgsmål?
Mvh. olja
Tak for hjælpen. Så vil jeg købe mig en Mac. Da jeg er helt ny her, så kan du måske fortælle mig, hvordan jeg afslutter/lukker mit spørgsmål?
Mvh. olja
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Det er fint det du har gjort her med lige at svare tilbage på at du har fået svar på dit spørgsmål, der er ikke nogen direkte lukning af emnerne herinde.