Har et nyt problem med Wordpress som jeg har haft i noget tid og som besøgende også har oplevet.
Nogle gange når jeg logger ud, så står den desværre stadig til at være logget ind, samme oplevelse som andre har haft når de besøgt min blog fx., så jeg er ikke rigtig logget ind. Først efter noget tid går det over igen, som om den er 15-30 minutter bagefter, gælder også hvis jeg opdaterer i koden fx. Jeg frygter måske det er et plugin der er problemet uden at være sikker, måske w3 cache.
Det vil sige at nogle andre kan se den sorte værktøjsbjælke med min avatar, perfomance osv når de besøger min side, de kan dog ikke gå ind i backend, heldigvis :/
Nogen der har oplevet det før eller kender til det? Ellers må jeg prøve at deaktivere hver plugin én efter én og se om det hjælper, da jeg bruger mange af de samme plugins på andre sider. Det er nemlig ikke kun på min blog men også andre sider så det må være det der er problemet? Ellers er min blog josephsoe.dk. Hvis I vil have adgang til den må i sige til hvis det bliver nødvendigt.
Ikke logget ud selvom jeg har logget ud!
Re: Ikke logget ud selvom jeg har logget ud!
Til de interesserede fandt jeg ud af det er w3 total cache, som var problemet. Måske fordi det er et ret tungt cache plugin eller forkert opsat. Må prøve Super cache og se om det hjælper ellers dropper jeg det bare. Blot til info