Niceee det hjalp virkelig på linksne til venstre
Søge funktionen er en vigtig del af siden...
Det kan du godt have ret i, men så forslår jeg at du fjerner din reklame fra toppen af din
Kode: Vælg alt
div class="gsc-control-wrapper-cse"
da jeg troede til at starte med at den kun hentede søge resultater fra internettet af, da de 3 første(ser jeg først nu) resultater i virkeligheden er en Google reklame for firmaer der formentlig har købt top placeringen af det søgeord du skriver ind.
Og det er kun anden gang det nu der går op for mig at resten af resultaterne er fra din egen side. Hvilket gjorde at jeg forlod din søge funktion i første omgang.
Dette kunne jeg godt forestille mig andre også ville tage fejl af.
I nævner begge reklamerne. Jeg ville også ønske at de kunne fjernes helt. Det er dog reklamerne der betaler for nye serier, og for at holde siden kørende. Derfor kan de desværre ikke undværes.
Siger ikke du skal fjerne alle dine reklamer. Men den i midten af skærmen som separerer titlen "information om denne video" og selve teksten
skader sidens image mere end den gavner hvis du spøger mig. Da det ødelægger øjnenes "flow" ned over siden.
Jeg ville også overveje at fjerne din "brug for hjælp til din hjemmeside", da du har ydelser oppe i toppen af siden og det giver en forkert "vibe" at den bliver kastet efter en.
Så hellere fremhæv ydelser ved at give den sin egen tekst farve, eller noget som gør at ens øjne naturligt ser den.
Videoen er responsive, og vil automatisk tilpasse sig alle skærme. Derfor vil du opleve, at hvis du sidder på en meget stor skærm, så vil videoen være meget stor. Dog virker videoen ikke voldsomt stor på bærbare, ipads osv. Jeg beholder den derfor som den er, da det også er videoen der skal være i centrum, og det betyder måske også at brugere ikke behøver at køre fuld skærm for at se detaljerne når videoen i forvejen vises i stor størrelse.
Personligt syntes jeg at den er meget voldsom og dominerer din side for meget. Det er jo ikke din video der er centrum men hele nemprogrammerings "oplevelsen".
Hvor man slet ikke ser de andre elementer som "information om videoen", "snup koden fra videoen" og kommentar feltet.
Videoens størrelse, "brug for hjælp til din hjemmeside" diven og reklamen i midten gør at siden efter min mening mister meget af sin naturlige skønhed.
Menuen i toppen af skærmen syntes jeg er for svær at læse. Jeg så gerne at den havde samme farve som linksne i venstre side af skærmen, eller andet
som gør det lettere at læse. Samt en baggrunds hover effekt.
Følg os på
Er fed, kan godt lide farven sort og blå. Men ser gerne en hover effekt når jeg hover over Facebook ikonet mm. Hvis ikonerne blev rød, orange og en Google farve så ville jeg formentlig
blive rigtig glad