Sitemaps ??

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Ivan Holm
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:27. apr 2013, 13:45
Sitemaps ??

Indlæg af Ivan Holm » 27. apr 2013, 13:52

da jeg fik lavet min hjemmeside med statiske meny på hver html fil fik jeg lavet en fin sitemap med alle sider, men da jeg så skulle have sub menyer og derfor lavede det med Javascript som bare skrev den samme meny ind i alle html filerne da jeg havde lavetr 32 sider. og ville lave sitemap for min nye side, ville den sitemap generator kun vise for selve hjemmesiden url og ikke for alle de sider der er lavet. hvad gør jeg forkert samt hvad kan jeg gøre for at rette det op. har slettet sitemap filerne på webhotellet da jeg håbede lidt på at det var det der kunne irriterer sitemap generatoren.
min sider hedder.
Mvh
Ivan V Holm
ejer af GreenHardware.DK

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Sitemaps ??

Indlæg af ThomasI » 28. apr 2013, 17:51

Umiddelbart så burde en sitemap genereator godt kunne læse dine links i menuen... prøv den her:

http://www.check-domains.com/sitemap/index.php

hvis den heller ikke kan er det et stort problem med den menu du har, for så betyder det måske også at Google ikke kan finde dine sider helller - og det er man jo ikke interesseret i ;)

Besvar