Feedback på Mebe.dk

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40
Feedback på Mebe.dk

Indlæg af tobrukdk » 4. jan 2013, 13:37

Hej


Jeg kun utrolige godt tænke mig noget feedback på min hjemmeside, måske sådan at jeg kun forbedre den lidt nogle steder. :)

dog skal det sige at jeg er ordblind og jeg har valgt at bygge den til dem som har svært ved programmering altså dem som er ordblind.

Jeg mangler dog:

Kontakt form,
Nyhedebrev system.
Seo på siden sådan at den bliver bedre på google.
Kommentar artikler via facebook.
Bygge den til mobil.

Jeg vil blive utrolige glad hvis du vil +1 for google+ eller facebook synes godt om siden :) jeg vil blive utrolige glad :D

Glæder mig til at høre mere fra dig:
http://www.mebe.dk/

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på Mebe.dk

Indlæg af ThomasI » 6. jan 2013, 19:00

Hej med dig!

Rigtig fin side du har fået dig der :) Den er simpel og overskuelig - Er den lavet i Wordpress eller helt fra bunden? Måske har du fået lidt inspiration her fra NemProgrammering.dk til siden?

Jeg synes du burde gøre sådan at man kan trykke på artiklerne der står under "Artikler" til højre - man tror man kan komme ind og læse dem som de står nu - så det kan godt være lidt irriterende når der er ikke er et link til selve artiklen.

Med lidt flere artikler og videoer så er jeg sikker på at det nok skal blive en super side for ordbinde og andre der gerne vil lære at programmere :D

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Feedback på Mebe.dk

Indlæg af tobrukdk » 6. jan 2013, 19:24

ThomasI skrev:Hej med dig!

Rigtig fin side du har fået dig der :) Den er simpel og overskuelig - Er den lavet i Wordpress eller helt fra bunden? Måske har du fået lidt inspiration her fra NemProgrammering.dk til siden?

Jeg synes du burde gøre sådan at man kan trykke på artiklerne der står under "Artikler" til højre - man tror man kan komme ind og læse dem som de står nu - så det kan godt være lidt irriterende når der er ikke er et link til selve artiklen.

Med lidt flere artikler og videoer så er jeg sikker på at det nok skal blive en super side for ordbinde og andre der gerne vil lære at programmere :D
Tak for de finde ord :)
Jeg har selv lavet det fra bunden! :) Ja jeg har fået lidt inspiration fra jer, dog r det kun lidt hvordan jeg skal have artikler altså når man kommer ind på dem :)

Hvad mener du helt med "Jeg synes du burde gøre sådan at man kan trykke på artiklerne der står under "Artikler" til højre - man tror man kan komme ind og læse dem som de står nu - så det kan godt være lidt irriterende når der er ikke er et link til selve artiklen"

Ønsker at forbedre det på den måde.

Der skal nok komme flere artikler på siden, dog arbejder jeg lidt på hvad der skal komme på siden :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på Mebe.dk

Indlæg af ThomasI » 6. jan 2013, 19:49

ahhh... bare glem det aligevel... Havde ikke lige set at der stod "vis mere" ;)

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Feedback på Mebe.dk

Indlæg af tobrukdk » 6. jan 2013, 20:05

ThomasI skrev:ahhh... bare glem det aligevel... Havde ikke lige set at der stod "vis mere" ;)

Det er helt iorden men jeg arbejder lige pt på at det er hele boxen, men jeg kan bare ikke husk hvordan man gør det?

Besvar