Min hjemmeside

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Mathias
Nørd
Nørd
Indlæg:145
Tilmeldt:5. apr 2012, 18:21
Kontakt:
Min hjemmeside

Indlæg af Mathias » 9. apr 2012, 17:15

Hej det her er min hjemmeside jeg er 12 år gammel har brugt lidt tid på den men færdig. Den handler om minecraft server og min youtube kanal

Hjemmeside : http://dragonegcraft.dk/dk/index.php

ville gerne høre noget om hvad der mangler og vis der er nogen fejl
Senest rettet af Mathias 11. apr 2012, 16:13, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Min hjemmeside

Indlæg af Daniel » 9. apr 2012, 17:48

Hej Mathias.

Først vil jeg lige sige at det er en fin hjemmeside du har lavet, og det er et godt stykke arbejde.
Men der er dog nogle ting som jeg nok ville ændre.

Umildbart så er siden ret uoverskuelig når man lige kommer ind på den, først og fremmest så ville jeg nok lave så siden kom til at være i midten i stedet for ude i venstre side.
Under din forside er der nogle nyheder, overskriften tror jeg nok jeg ville vælge at gøre noget mere tydeligt, måske en header 1 eller 2 til at fremhæve den med.
Umildbart ville jeg også ligge nyhedspunkterne oppe i toppen i stedet for i bunden da man så lidt bedre ville kunne overskue hvad det hele enlig handler om.

Så er der din menu med drop down i andet menu link. Når man kører hen over den så overlapper dropdown effekten det originale link, det ser ikke særlig godt ud og bør fixes.
Så laver du et stort link til regler for dine specielle ranks, der ville jeg mene det ville være bedre at lave reglerne for de almindelige brugere, og så lave et lille link inde på siden der med reglerne for dine medhjælpere.

Under server info er teksten heller ikke sat rigtigt op, teksten står oppe ved siden af menuen, hvilket ikke ser særlig godt ud, det samme gælder under video.

Derudover er det også altid vigtigt at der er masser af info under Om os, det er en af de ting folk kigger meget på.

Til sidst er der så alle stavefejlene, det er vigtigt på en hjemmeside at der er så lidt stavefejl som overhovedet muligt.

Jeg vil mene at der mangler en del arbejde på siden endnu, men det er dit valg.

Mathias
Nørd
Nørd
Indlæg:145
Tilmeldt:5. apr 2012, 18:21
Kontakt:

Re: Min hjemmeside

Indlæg af Mathias » 9. apr 2012, 18:01

Tak for din kommater

Hjemmesiden er ikke færdigt fandt jeg ud af for et par minutter siden før du skrev dette indlæg mangler et slideshow det kan jeg ikke lave men med det der med at man kan få menu bar det arbejder jeg på havde ikke set det før tak for hjælpen ;)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Min hjemmeside

Indlæg af ThomasI » 9. apr 2012, 20:10

Hej Mathias,

Synes det ser ok ud, når man tænker på at det nok er din aller første hjemmeside..

Ved ikke hvad din mål med siden er og hvad den skal kunne, men der er stadig lidt småting der kunne gøres lidt ved...

Måske kunne du centerer siden...
Derudover er der nogle ting som står ved siden af din menu... her burde du nok bruge <br/> til at få det hele ned under din menu...

Fortsat held og lykke med din side :)

Mathias
Nørd
Nørd
Indlæg:145
Tilmeldt:5. apr 2012, 18:21
Kontakt:

Re: Min hjemmeside

Indlæg af Mathias » 9. apr 2012, 21:02

Tak thomas det her er min første hjemmeside fra bunden men har lavet nogen i wordprees og Thomas du skal vide det tog mig en til 2 dage

ireadbooks.dk
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:12. apr 2012, 12:47

Re: Min hjemmeside

Indlæg af ireadbooks.dk » 12. apr 2012, 12:53

hej alle sammen. jeg har en hjemmeside hvor folk skal kunne upload pdf filer. har prøvet med en HTML kode som er

<form action="upload.php" method="post" enctype="multipart/form-data"> <input type="file" name="filsomskaluploades"> <input type="submit" value="Upload fil"></form>


når jeg så har sat HTML koden op og jeg så prøve at oplad en pdf fil så vil den ikke og kommer med

Websiden blev ikke fundet.


HTTP 404Mest sandsynlige årsager:
•Der er muligvis en slåfejl i adressen.
•Hvis du klikkede på et link, er det muligvis forældet.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Min hjemmeside

Indlæg af ThomasI » 12. apr 2012, 13:40

Hej med dig ! ;)

Opret venligst, en ny tråd til dit spørgsmål... denne tråd er startet af en anden der gerne vil have feedback på sin hjemmeside...

ireadbooks.dk
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:12. apr 2012, 12:47

Re: Min hjemmeside

Indlæg af ireadbooks.dk » 13. apr 2012, 09:41

ThomasI skrev:Hej med dig ! ;)

Opret venligst, en ny tråd til dit spørgsmål... denne tråd er startet af en anden der gerne vil have feedback på sin hjemmeside...
hvor er der en som spøre om hvordan man kan upload filler til hjemmeside

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Min hjemmeside

Indlæg af ThomasI » 13. apr 2012, 10:37

??...

Hvis det er dig der spørger så opretter du bare et nyt emne med dit spørgmål...

denne tråd handler om noget helt andet end det du spørger om...

Besvar