app

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
thekev
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:3. feb 2018, 23:20
app

Indlæg af thekev » 3. feb 2018, 23:35

Hej alle sammen mit navn er Kev jeg er 20 år og jeg bor i Roskilde men nok om det jeg står med et problem
mit problem er at jeg godt vil lave to app men jeg ved ikke ting om hvordan man laver en app og ikke for noget nemprogrammering jeres kurser i at lave en app er god men jeg kunne ikke rigtig brug dem nå men jeg kunne godt tænk mig at få lidt hjælp

1) første app den her skulle kunne gøre det letter at køb ind hvis vi kigger på nutidens Danmark vælger folk mest de butikker de kender og mener der billigste det også fin nok men hvad nu hvis du ved app kun fortælle om du kan gøre billiger eller om den butik har den vare du står og magler kort sagdet en app der kan fortælle dig om der er et billiger sted og køb din vare og om butik har usolgt eller har varen

2) den anden app har jeg lave en prototype af det skal være en Social Media App lidt ligesom facebook og her tænker i sikkert hvorfor lave sådan en app når facebook er her og det kan jeg også godt forstå men Theshif apps navn ind til videre skal ikke slå facebook den skal være til folk der kan li og slå billeder op chat med hinanden statuser og lidt mere

jeg har kort sagt brug for en der kan kode eller hjælp mig med kode de her to app og jeg vil godt betalt hvis du skal brug din tid til hjælp med kode noget jeg betaler ikke hvis jeg selv skal kode det men håber der er nogen der kan hjælp mig ps begge app skal kun virker på Ios og android

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: app

Indlæg af cristian » 4. feb 2018, 11:35

Hej Kev
Dette er min konstruktive kritik til dig.
Hvis du vil lave en applikation og du ikke er millionær (no joke) så skal du forstå programmering og design selv
eller så skal du alliere dig med nogle som gør f.eks. En partner.

Jeg har før set gode ideer gå til grund fordi økonomien ikke var til det, fordi personen bag ideen ikke selv forstod programmering og design.
Som resultat blev denne person systematisk 'malket' indtil bank kontoen var tom af firmaer der var mere interesseret i at tjene en hurtig
skilling end at se et ordentligt slut produkt, samtidig med at mange firmaer ikke har den erfaring der skal til og så bliver resultatet det samme.

Når du, som du selv skriver ikke har den store erfaring med programmering og design så skal din præsentation være spot-on, ellers så vil ingen interessere sig for dit projekt godt eller dårligt. Du skal eliminere stavefejl, være mere klar i din udmeldelse og have en klar vision af hvad du vil lave.
Den tekst du præsenterer her er subpar i forhold til at generer interesse i dit projekt, og jeg har prøvet at skrive den mere ren (hurtigt) som et eksempel til dig om i hvilken retning jeg vil gå i forhold til formulering.

Held og lykke med det hele.
Hej alle sammen mit navn er Kev jeg er 20 år og bor i Roskilde, men nok om det.
Jeg står i øjeblikket med et problem, mit problem er at jeg godt vil lave to applikationer men jeg ved ikke hvordan man laver en app, samtidig er nemprogrammering’s kurser super men jeg kunne godt tænke mig hjælp til udviklingen af applikationerne og ikke selv stå for det.

1) Den første applikation skal kunne gøre det lettere at købe ind i nutidens Danmark.
Folk vælger oftest de butikker som de i forvejen kender og hvor de mener de får de bedste priser, og det er også fint nok. Men hvad hvis applikationen kan komme med forslag til endnu billigere priser for samme vare eller informere dig hvis en vare er udsolgt i netop den butik du normalt handler i.

2) Den næste applikation har jeg selv lvet en prototype af, hvilket er en social medie applikation lidt ligesom Facebook, og her tænker i nok hvorfor lave sådan en applikation når Facebook eksisterer, hvilket er forståeligt men Theshift (applikationens navn) skal ikke konkurrere med Facebook men være til brugere der kan lide at slå billeder op og chaat med hinanden lidt ’dybere’.

Jeg har kort sagt brug for en der kan programmere eller hjælpe mig med at programmere disse applikationer, og jeg vil gerne betale for dette. Applikationerne skal være til Android og iOS.

Besvar