Feedback til shopify webshop

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Frederik Hermann
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:13. okt 2016, 12:16
Feedback til shopify webshop

Indlæg af Frederik Hermann » 13. okt 2016, 12:23

Hej Alle,

Jeg har lavet siden www.billigtbras.dk .

Kort sagt, siden er lavet i shopify med et af deres themes da jeg ikke selv kan designe hjemmesider. Jeg leder efter ALT konstruktiv feedback, om det er design, brugervenlighed, tekst, features etc. Jeg vil gerne hoere hvad der er gjort forkert og hvad der maaske stadig kan goeres.

Haaber faa noget godt feedback der kan gavne mig :)
Paa forhaand tak
Frederik Hermann

Donh
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:13. okt 2016, 07:53

Re: Feedback til shopify webshop

Indlæg af Donh » 13. okt 2016, 19:10

Siden fungerer godt . :)

Jeg er dog ikke så vild med dit valg af theme. Men det er jo mere en smagssag. :)

Frederik Hermann
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:13. okt 2016, 12:16

Re: Feedback til shopify webshop

Indlæg af Frederik Hermann » 13. okt 2016, 20:32

Mange tak, og jeg er desvaerre enig ;/ begynder mere og mere at fortryde jeg ikke betalte for et bedre theme.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback til shopify webshop

Indlæg af ThomasI » 27. okt 2016, 14:55

Jeg synes siden fungerer ok, men den mangler fokus - tænker her på hvordan du vil konkurere? Det kan være ret svært at starte webshop og få kunder, hvis din side skyder for bredt. Måske du skal fokusere på en speciel produktgruppe og markedsføre / arbejde på den. Du kan sagtens beholde de andre, men du skal nok fokusere din indsats ellers drukner du bare blandt alle de andre shops der sælger legetøj, sokker, brætspil osv.

Find en niche! ;)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback til shopify webshop

Indlæg af ThomasI » 27. okt 2016, 14:57

Tilføj til kurv knappen er desuden sort , hvilket er en rigtig dårlig konverteringsfarve. Prøv med grøn istedet ;)

Besvar