feedback på poledancer.dk

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
mikaelch
Begynder
Indlæg:5
Tilmeldt:22. jan 2016, 13:01
feedback på poledancer.dk

Indlæg af mikaelch » 27. jan 2016, 09:33

Dette her er min første wordpresse side, men jeg har prøvet det bedste jeg kan, med lidt råd fra portalen her 1000 tak for disse råd

Min side er denne her http://poledancer.dk/

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: feedback på poledancer.dk

Indlæg af cristian » 2. feb 2016, 21:14

Det er en glimrende hjemmeside at arbejde ud fra.

Ting som jeg syntes der kan gøres bedre er f.eks at skrive 1.300 i stedet for 1300.
For øjet er det mere behageligt.

Teksten på forsiden under
jeg tilbyder lapdans
Har en masse tomme bullets, det er ikke så behageligt. Så i stedet giv din tekst noget padding (luft) hvis du syntes at det bliver for tæt.

Teksten på forsiden
Pole dans stripper
Har for mit vedkommende ingen relation til sine omgivelser, det er en tekst der står alene.
Burde fjernes eller tilknyttes noget på siden.

Under dit galleri bliver det også lige lovlig rodet med placering af billeder.

Det er heller ikke helt klart for mig hvem din side henvender sig til.
Er det mennesker der vil have en stripper til f.eks et polterabend eller mere instruktør orienteret.
Det må gerne skæres ud i pap når vi snakker denne genre.

Mine 2 cents for hvad du mangler i første omgang.

mikaelch
Begynder
Indlæg:5
Tilmeldt:22. jan 2016, 13:01

Re: feedback på poledancer.dk

Indlæg af mikaelch » 7. feb 2016, 21:30

jeg er ikke sikker på hvad mener med tomme bullets

jeg er desværre ren nybegynder og oveni ordblind så lige perfekt orden er ikke min bedste side

mit problem er at jeg kun er en person og kun shows i weekend og poledans er hårdt , jeg ville gerne book webmaster men jeg har lige været kontanthjælp så min økonomi er begrænset

siden er rette mod de booker en poledancer til polterabend og diskoteker , jeg har dog også satse lidt stripper delen så der kan nok komme lidt ekstra jobs

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: feedback på poledancer.dk

Indlæg af jepperask » 7. feb 2016, 22:33

Jeg ville nok få nogle til at læse korrektur på dit site..
Nu har jeg ikke voldsom forstand på hvad det indebærer at være orblind, men første skridt kunne være at rette til stort bogstav - det tror jeg vil give siden et kæmpe pust.

Besvar