Feedback på www.norgaardan.dk

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
noergaard1
Begynder
Indlæg:14
Tilmeldt:21. apr 2014, 14:33
Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af noergaard1 » 13. maj 2014, 18:13

Hej Programmører!

Jeg søger lidt feedback på denne hjemmeside: http://www.norgaardan.dk

Det er en hjemmeside jeg har kodet fra bunden, og jeg vidste ikke lige hvilket formål det var til, så jeg har fyldt lidt på, og der kommer nok mere i samme kategori... :)


Mvh Emil

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af ThomasI » 13. maj 2014, 21:37

Hej med dig!

Pæn og simpel side. Fedt at den er lavet fra bunden!

Jeg er dog ikke så vild med dit logo - det virker lidt klemt sammen og ikke helt gennemarbejdet.

Derudover ville jeg ikke skrive min email som du gør. Du riskerer at en bot opsnapper den og så vil du blive spammet på den adresse for altid ;-)

Prøv at google efter bedre løsninger - måske kan du have den liggende som et billedet, eller blot lave en spamsikret kontaktformular :)

noergaard1
Begynder
Indlæg:14
Tilmeldt:21. apr 2014, 14:33

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af noergaard1 » 13. maj 2014, 23:07

Tak for den feedback!

Angående mit logo, var det egentligt noget som jeg hurtigt lavede for at have noget det...

Og lige angående kontaktformularen, hvordan vil det så blive samspillet? Er det ikke bare at lave sådan at man skal udfylde felterne, for det er gjort :)

Sådan layout set, er der da noget som skal ændre, fx. I sidebaren eller andre stedet?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af scootergrisen » 14. maj 2014, 00:11

Der er for meget lort i den øverst del af hjemmesiden så man skal scrolle ned for at se det egentligt indhold.

Tag for eksempel dan movie siden. Der skal man scrolle ned i bunden for at se det egentligt indhold som siden handler om. filmen.

Det er bedre hvis filmen vises øverst uden at man skal scrolle ned for at se dem ligesom man kan se på youtube osv hvor videoen er næsten helt øverst.

Også skifter de der billeder konstant, det er belastende og se på.

noergaard1
Begynder
Indlæg:14
Tilmeldt:21. apr 2014, 14:33

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af noergaard1 » 14. maj 2014, 08:07

Tak for feedback!

Tænker du så, at det ville være bedst hvis det banner bare blev smidt helt væk, for ja jeg er enig med dig i, at det tager rigtig meget plads...

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af scootergrisen » 14. maj 2014, 15:33

Det må du jo selv om.
Jeg har bare langt mærke til på andre hjemmesider er det bedst hvis selve indholdet er ret tidlig på siden.
Jeg har en 16:9 skærm, det vil sige der er massere af plads i bredden men ikke så meget i højden i forhold til tidligere hvor jeg havde 4:3 og det går så ud over min browsning når jeg er inde på diverse hjemmesider for eksempel dem med videoer og billeder også hver gang jeg skifter til næste billede eller video så skal jeg lige scrolle ned for at se det.

noergaard1
Begynder
Indlæg:14
Tilmeldt:21. apr 2014, 14:33

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af noergaard1 » 15. maj 2014, 16:33

Jeg har nu arbejdet lidt på det...
Nyt logo også bare lidt hurtigt, men syntes faktisk det virker bedre, og nu tager toppen også lidt mindre plads.
Videoerne er nu blevet lagt øverst :)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af scootergrisen » 15. maj 2014, 18:12

Stadig det samme som før.
Sælger du blomster eller hvorfor skal der være de der billeder med blomster ?
De lader ikke rigtig til at have noget med hjemmesiden at gøre de billeder.

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af cristian » 15. maj 2014, 19:54

scootergrisen skrev:Stadig det samme som før.
Sælger du blomster eller hvorfor skal der være de der billeder med blomster ?
De lader ikke rigtig til at have noget med hjemmesiden at gøre de billeder.
Fra siden
Hej! Du har nok lidt interesse i, at høre om hvem jeg er, siden du har klikket på denne side. Men jeg er en dreng som går i 2.g på Herning gymnasium, og har hygget mig lidt med, at kode denne hjemmeside i min fritid. For de lidt mere nørdede, har jeg brugt HTML, CSS, PHP og Javascript, en god udfordring! Men jeg fik denne hjemmeside hosted i April 2014, ikke med noget bestemt formål, men bare for, at se det arbejde man laver i virkeligheden. Jeg har en naturvidenskablig linje derinde, og derudover cykler jeg og befinder mig rigtig godt i det kristne fællesskab her i Herning!

noergaard1
Begynder
Indlæg:14
Tilmeldt:21. apr 2014, 14:33

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af noergaard1 » 15. maj 2014, 23:50

Tak for det cristian!
Ja, der er blomster fordi det er lige kogle billeder jeg har taget, og når jeg engang finder ud af hvad der skal være der kommer det på :)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på www.norgaardan.dk

Indlæg af scootergrisen » 16. maj 2014, 00:25

Jeg er ikke fan af sådan en billeder slider der står og køre hele tiden.
Først gang er det måske sjov men efterfølgende er det bare det samme igen og igen.
Så hellere lave en side i menuen med dine blomster billeder så man kan nyde dem i fuldstørrelse så længe man har lyst i stedet for det der auto-slide halløj der skifter selvom man måske gerne ville kigge på billedet.
Og hvis man trykke på pilen for at skifte tilbage til et billede man måske gerne ville kigge på så bliver den ved med at skifte.

Besvar