Feedback på forum

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:
Feedback på forum

Indlæg af Mathias » 26. aug 2012, 21:01

Hejsa jeg ved godt jeg har lavet en masse feedback men jeg ville gerne vise jer dette forum jeg har programmeret man skal ikke bruge login system :D

Men det er sådan at i godt må teste det.

se det http://dragonegcraft.dk/IronSworddk/main_forum.php

Vis i mener at jeg har lavet for mange eller noget i den stil så kan i bare slette.

Ha en goddag alle sammen.

Mvh Mathias

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Feedback på forum

Indlæg af ThomasI » 26. aug 2012, 21:57

Hej Mathias!

Først og fremmeste vil jeg gerne sige tillykke med dit forum! Det flot at du har fået stablet noget sammen der rent faktisk virker ok :D

- Virker ihvertfald til at du er kommet godt ind i basis tingene bag php og mysql

Med det sagt så har jeg lavet et lile test indlæg... Som du kan se er der et lille sikkerhedsproblem, idet uden problemer kan lægger html kode op som vil blive læst i browseren. Det betyder at hvis jeg ville kunne jeg loade alt muligt indhold ind på din side...Denne gang var det bare et billede af et æsel, men det kunne blive meget værre hvis man var en ond person ;)

Derudover kunne der godt bruges lidt lables på input formen, så man ved hvad de forskellige felter er til ;-)

Men igen...godt arbejde! - det skal nok blive rigtig godt med lidt justeringer hist og her :D

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Feedback på forum

Indlæg af cristian » 27. aug 2012, 08:30

Man kan oprette en tom tråd uden navn, indhold, email og overskrift.

Ellers, når du henter og skriver data til din database, gør du dette igennem stored procedures? Ellers hvis du skriver i klar tekst mellem database og hjemmesiden så bliver du offer for sql injektions.

Besvar