Feedback igen igen igen :)

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:
Feedback igen igen igen :)

Indlæg af Mathias » 9. jul 2012, 22:26

Hej jeg er lige blevet færdig men en til side ved jeg har mange men har også mange ide så jeg har lavet Dragonegcraft official side. Nu med Minecraft design og den er blevet bedre i design end de andre ;)

Side : http://dragonegcraft.dk/Orginale/index.php håber det ikke er for mange feedback jeg har lagt ud.
Senest rettet af Mathias 22. jul 2012, 14:32, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Feedback igen igen :)

Indlæg af ThomasI » 10. jul 2012, 00:07

Hej Mathias,

Kan godt se der er sket lidt mere på din side og den ser også lidt bedre ud... Den loader dog utrolig langsomt...ved ikke om det bare er hos mig - kan være der er andre der oplever det samme?

Ps. Hvis du skal have feedback på den igen, så bare skriv i en af de tråde du allerede har oprettet om denne hjemmeside ;)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 10. jul 2012, 01:01

Loader fint hurtigt her men det er alt for bredt og højt i min browser.
Der er både vandret og lodret scrollbar hos mig og det er der ikke grund til når der ikke er mere indhold.

Hvorfor skal det hele være så bredt og højt ?

Du kan prøve og gøre din browser mindre og se hvordan det ser ud.

Der er ikke nogen doctype der hedder : <!DOCTYPE html 2.0>
Du kan bruge : <!DOCTYPE html> hvis du vil. Det er HTML 5.

Også har du 2 x <body>

Og din ccs.css files ikke.

Hmmm jeg gentager da vist mig selv her. Jeg har skrevet præcist de samme fejl til dit i et andet emne hvor du spurgte men du har ikke rettet det.

Hvis du gerne vil hører folk mening og de skriver om diverse fejl så er det en god ide og rette dem ellers ender det med at folk ikke gider svare.

Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:

Indlæg af Mathias » 10. jul 2012, 09:43

Nu ved jeg godt der kommer med kommatere som dem og er meget sikker på en kommer med sådan ikke bare fordi jeg er Medlem at et andet forum.

Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:

Indlæg af Mathias » 10. jul 2012, 09:45

ThomasI skrev:Hej Mathias,

Kan godt se der er sket lidt mere på din side og den ser også lidt bedre ud... Den loader dog utrolig langsomt...ved ikke om det bare er hos mig - kan være der er andre der oplever det samme?

Ps. Hvis du skal have feedback på den igen, så bare skriv i en af de tråde du allerede har oprettet om denne hjemmeside ;)
Til dig Thomas tak igen men jeg havde vist glemt at fjerne den bredde så stor, Men min hjemmeside har 100 mb så tror det er din pc min loader fint

Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:

Re: Feedback igen igen igen :)

Indlæg af Mathias » 22. jul 2012, 14:31

Hej jeg har Feedback igen der er blivet fixe en del fx domæne er bare Dragonegcraft.dk chat room med AutoUpdate.

Josefine
Geni
Geni

Indlæg af Josefine » 22. jul 2012, 16:47

Øh, jeg ved ikke, om det er meningen, men det ser meget rodet og hulter til bulter ud i min browser:

http://i48.tinypic.com/ozm0y.png

Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:

Indlæg af Mathias » 22. jul 2012, 18:39

Hej Josefine har fået ny side det er derfor se denne her http://dragonegcraft.dk/

Josefine
Geni
Geni

Indlæg af Josefine » 22. jul 2012, 18:57

Nårh...
Jeg synes, du er godt på vej, men der mangler stadig en del ved designet. Selve bredden på hjemmesiden er lidt for stor til, at man ikke skal rulle henad for at se det hele, og så er den skrappe turkise farve meget iøjefaldende.
Men som sagt, så er du godt på vej :)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 22. jul 2012, 18:59

Der er alt for meget mellemrum over det hele.

Besvar