Sprogpakke i prestashop

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
cille2612
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:18. okt 2013, 11:21
Sprogpakke i prestashop

Indlæg af cille2612 » 20. okt 2013, 18:21

Hej.. alle:)

jeg har lige et spørgsmål, efter at have hentet sprog pakken på dansk, står det meste af det på dansk, men min fother gør ikke og når man skal logge ind, samt navne på katagorierne mm. hvad har jeg gjort galt, det skal lige sige, jeg har ikke installeret manuelt, jeg har hentet det inde fra oversættelse, og sprog, og der det er andre temaer end standart, samt den ene side har jeg installeret manuelt, bare ikke sprog pakken!

kan det være fordi der mangler nogle sprog filer? i så fald skal jeg indstallere det manuelt??

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Sprogpakke i prestashop

Indlæg af ThomasI » 20. okt 2013, 22:14

Hej med dig :D

Uden at være en ekspert i Prestashop, så vil jeg mene at dine menu punkter er nogle du selv kan vælge og ændre navnet på inde i dit kontrol panel - og dermed er det ikke noget som sådan skal oversættes.

Det kan også være at din sprogpakke ikke passer til din version af prestashop. I så fald skal du ind og tilføje oversættelser manuelt:

http://doc.prestashop.com/display/PS15/ ... taShop+1.5

Besvar