Hvorfor kan jeg ikke logge in?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Linnert
Begynder
Hvorfor kan jeg ikke logge in?

Indlæg af Linnert » 6. sep 2013, 17:45

Følgende linie får jeg når jeg vil logge in på min side

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 875

Jeg har været udsat for en hacker tror jeg :-(

Så hvordan klarer jeg lige den?

Mvh
Klaus Linnert

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Hvorfor kan jeg ikke logge in?

Indlæg af ThomasI » 7. sep 2013, 10:51

Det er svært at sige om det har været et hacker angreb. En ting er ihverfald sikkert, og det er at du ikke er den første der har haft problemet. Se her:

https://www.google.dk/search?q=Warning% ... ed+at++in+

Ofte er det en rigtig god ide at google de generiske elemeter af fejlkoden i Google - så kan man nemt finde hjælp til lige netop den fejl du har ;)

Må ikke der er hjælp på nogle af de sider fra Google? :D

Linnert
Begynder

Indlæg af Linnert » 7. sep 2013, 15:29

Rent faktisk får jeg nu dette:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-login.php on line 384

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-login.php on line 396

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 695

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 696

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-
includes/pluggable.php on line 697

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 698

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 699

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 700

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 703

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 704

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 705

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 706

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 709

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 710

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 711

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 712

Jeg har forsøgt at lede på google, men det jeg får kan ikke bruges, har prøvet - så hvad nu lille du?

Mvh
Klaus

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 7. sep 2013, 16:32

En hurtig søgning på Google får det her frem, minder en del om dit problem. :)

http://wordpress.org/support/topic/twit ... r-requires

Linnert
Begynder

Indlæg af Linnert » 8. sep 2013, 11:24

Hej Daniel

Tak for dit svar, men da jeg ikke har en twitter der ligger så hjalp dit svar mit ikke.

Mvh
Klaus

Besvar