indsætning af en.jar på hjemmeside

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
kris914g
Rutineret
Rutineret
indsætning af en.jar på hjemmeside

Indlæg af kris914g » 10. mar 2013, 20:54

hej har et problem har prøvet at sætten en .jar fil på min hjemmeside men når jeg så indlæser .jar filen siger den. der er intet plugin der gør det tilgængeligt at indlæse denne fil

i kan selv se :http://danish-builders.com/in-browser/ (man skal holde over filen får teksten vises)

<object width="400" height="500" data="minecraft.jar" type="application/javaTM"></object>

jeg har en ide om at det kan være som er noget i vejen med men ved ikke: type="application/javaTM"

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: indsætning af en.jar på hjemmeside

Indlæg af ThomasI » 10. mar 2013, 21:47

Har aldrig vist en .jar fil på en hjemmeside før... er ikke sikker på man kan :roll: ...

Hvor har du fundet object koden fra? Og hvad indeholder din .jar fil?

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 11. mar 2013, 00:01

Som Thomas siger så er jeg også ret sikker på at man ikke kan indsætte en .jar fil på sin side.
En .jar fil er en samling af en masse java filer, så der er intet indhold i selve .jar filen, kun en masse andre filer.

Det kunne godt se ud som om at du prøver at gøre det muligt at spille Minecraft via din hjemmeside.
Hvis det er tilfældet, så er det umuligt og ulovligt.
Mojang har eneret/copyright på alt browser opstillet spil af Minecraft.

Så kan desværre ikke hjælpe med så meget her.

kris914g
Rutineret
Rutineret

Indlæg af kris914g » 11. mar 2013, 07:12

okay troede ikke det var ulovligt, så dropper jeg det bare men tak fordi i gad og skrive

Besvar