Hey Thomas.
Har et spørgsmål:
Kommer der flere gratise videoer eller skal man så købe videoerne?
+ Er der flere videoer i pakkerne end gratis.
Spørgsmål til NP (NemProgrammering)
Re: Spørgsmål til NP (NemProgrammering)
HEJ!
De videoer du køber er de samme som dem du finder gratis på siden. Det er simpelhen bare hvis folk vil have dem på sin egen computer, så må man betale et lille beløb for det...
Jeg arbejder stadig hårdt på at få lavet flere videoer og de bliver selvfølgelig også tilgængelige gratis her på sitet og som download mod et lille beløb...
Forsøger at få lavet nogle videoer om Jquery og Joomla lige pt.
De videoer du køber er de samme som dem du finder gratis på siden. Det er simpelhen bare hvis folk vil have dem på sin egen computer, så må man betale et lille beløb for det...
Jeg arbejder stadig hårdt på at få lavet flere videoer og de bliver selvfølgelig også tilgængelige gratis her på sitet og som download mod et lille beløb...
Tak for svaret.ThomasI skrev:HEJ!
Jeg arbejder stadig hårdt på at få lavet flere videoer og de bliver selvfølgelig også tilgængelige gratis her på sitet og som download mod et lille beløb...![]()
Hvordan laver man loginside, alaså en side hvor nogen har et brugernavn og pasword for at kan komme ind og se det ?
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Hej hsp!
Du er vist kommet lidt på afveje med dit spørgsmål.
Det indlæg du skriver i her var dedikeret til et andet spørgsmål, du bedes venligst oprette et indlæg med dit spørgsmål.
Du er vist kommet lidt på afveje med dit spørgsmål.
Det indlæg du skriver i her var dedikeret til et andet spørgsmål, du bedes venligst oprette et indlæg med dit spørgsmål.