Hjælp til Wordpress

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
dj2party
Begynder
Hjælp til Wordpress

Indlæg af dj2party » 29. aug 2012, 12:51

Halløj derude. jeg er nybegynder til wordpress og er løbet ind i nogen problemer.

problem 1 jeg bruger EvoLve 2.3.9 den har denne slidershow i midten hvor der er 4 forskellige billeder. dem kunne jeg godt tænke mig at få skiftet ud med min egne billeder.

problem 2 i kontakt formularen kunne jeg godt tænke mig at der hvor der står "send" at det blev blåt, og der hvor der står "læs mere" blev også blåt.

problem 3 nu har jeg lavet et eller andet ved forsiden hvis man trykker på "læs mere" ved Mobildiskotek eller Sumodragter så kommer du ind på siden hvor der står "Ikke fundet

Undskyld, men du kigger efter noget der ikke er her mere!. " øhhhhhhhhhhhhh hvad har jeg nu pillet ved :P

håber der er nogen der kan hjælpe mig derude

på forhånd mange tak ..

hjemmeside er http://www.dj-2-party.dk

hvis der ellers er andet i kan falde over som er en fejl må i gerne sige det :P
kom gerne med ris eller ros :)
Mvh Cristian

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Hjælp til Wordpress

Indlæg af ThomasI » 29. aug 2012, 17:19

Billederne til dit slidehsow burde du nemt kunne skifte via dit kontrol panel. Der burde EvoLve 2.3.9 have en fane, hvor billederne kan ændres og tilføjes... Kig evt. under medier eller indstillinger. Alternativt er det sat op som en widget, hvor du under widget området kan bestemme hvilket billeder den skal vise...

Til dit andet problem, så skal du nok en og rode din css fil... find ud af hvilket styling "send" og "læs mere" står med og ændre så dem i dit stylesheet. led efter deres class eller id navn...