Hvordan laver man en app

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:
Re: Hvordan laver man en app

Indlæg af Daniel » 11. jan 2014, 23:00

Det tekstbaserede start kursus har været fremme længe, det er der ikke noget nyt i. ;)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hvordan laver man en app

Indlæg af ThomasI » 12. jan 2014, 11:00

Ja startviden er efterhånden en gammel sag, og den har jeg desværre ikke fået gjort så meget ved her på det sidste. :(

Men nej, Flash bliver det ihvertfald ikke! Det område du fandt det var en gammelt gammelt området, som egentlig burde have været blevet slettet. Flash er en forældet teknologi i forhold til hjemmesider, og derfor vil vi ikke bruge tid på et kursus i dette.

Jeg skal nok skrive her når Objective-C er live og hvad det næste bliver ;)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hvordan laver man en app

Indlæg af ThomasI » 14. jan 2014, 18:15

Så er det nye kursus live!

Start det her: Lav din egen app

Derudover kan jeg røber, at den næste serie bliver om Java, og hvordan du laver din egen lille Java applikation. :D

Hør mere om dette i det nye videonyhedsbrev:

https://www.youtube.com/watch?v=mqWYYQaOX4A

LauritzT
Begynder
Indlæg:21
Tilmeldt:27. dec 2013, 14:31

Re: Hvordan laver man en app

Indlæg af LauritzT » 15. jan 2014, 23:52

ThomasI skrev:Så er det nye kursus live!

Start det her: Lav din egen app

Derudover kan jeg røber, at den næste serie bliver om Java, og hvordan du laver din egen lille Java applikation. :D

Hør mere om dette i det nye videonyhedsbrev:

https://www.youtube.com/watch?v=mqWYYQaOX4A
Fedt at der kommer Java! ;)
Har lige opdateret min kommentar på videoen "ASK ME : Hvordan begynder man på at programmere?" med at der kommer java, fordi jeg ved at ham der har lavet ask me'en har lavet noget i Java (og optaget det).

Besvar