Har valgt at poste mit emne i dette afsnit da jeg ikke er helt klar over hvor det passer bedst ind? Går med tanker om at lave en hjemmeside for første gang uden kendskab til det
Har tegnet en lille sketch i paint så i måske kan forstå hvad det er jeg vil lave.
Et billed af dig selv top-midt på siden, neden under skal der være et antal billeder man kan bladre imellem enten frem eller tilbage.
Når du har uploadet et billed af dig selv, udfylder du kriterierne og trykke på en "søg" knap, siden skal så kunne finde samtlige billeder med samme kriterier og blive vist under dit eget billed.
Funktioner på siden:
Søge funktion så du nemt kan finde et bestemt billed hvis du har brugernavnet.
Login samt password.
Kriterier hvor du kan vælge:
Mand/Kvinde symbol, Øjen farve, Hår- farve/Skaldet/tykt/tyndt/langt, Smalt/rundt ansigt, stor/lille/spids/rund næse, stor/lille mund etc.. tec..
Der skal være mulighed for at kunne skrive til hinanden i form af PM.
Bestmatch billeder, Når du har fundet et profilbilled du synes der ligner kan du vælge at invitere profilen til at deltage i en bestmatch konkurrence, hvor andre brugere kan bedømme matchen ved at give dem fra 10-100 point. For hver md vil der så starte en ny konkurrence.
Hvad skal der til for at kunne lave en sådan side?