Uhmm

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:
Uhmm

Indlæg af cristian » 23. maj 2012, 13:31

Der er en HTML, PHP, MySQL o.s.v hjælp forum sektion.

Men ingen ASP.NET hjælp :p?

Vh

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Uhmm

Indlæg af ThomasI » 23. maj 2012, 14:06

Hej Cristian,

Din observation er helt korrekt - Problemet ligger i at der desværre ikke er ret mange ASP.NET kyndige her på forum ( Heller ikke jeg desværre ), og derfor vil det ikke give ret meget mening at lave et forum for det, når der alligevel ikke er nogen der er i stand til at hjælpe...

Så det er sådan set begrundelsen for det... ;)

Sledmore
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. maj 2012, 19:43

Re: Uhmm

Indlæg af Sledmore » 6. jun 2012, 20:55

Altså hvis du virkelig trænger til Dansk Support inden for ASP.

Kan jeg begynde at lære ASP derefter kan Thomas lave et forum til den :-)

( Kun hvis du VIRKELIG har brug for dansk hjælp til ASP ) Ellers kan du jo bruge Youtube.

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Uhmm

Indlæg af cristian » 7. jun 2012, 08:10

Sledmore skrev:Altså hvis du virkelig trænger til Dansk Support inden for ASP.

Kan jeg begynde at lære ASP derefter kan Thomas lave et forum til den :-)

( Kun hvis du VIRKELIG har brug for dansk hjælp til ASP ) Ellers kan du jo bruge Youtube.
Haha tak for tilbudet. Men jeg har i forvejen 3 ASP.NET sider, så det med viden er ikke lige det jeg er ude efter.
Syntes dog selv at det er spændende og ærgerligt at ikke flere bruger det så man kan udveksle viden og ideer indenfor ASP.

Dog virker Java som codebehind (i stedet for PHP) også meget spændende, med nogle andre muligheder. Så måske bevæger jeg mig den vej i fremtiden. Who knows.

Besvar