Der er en HTML, PHP, MySQL o.s.v hjælp forum sektion.
Men ingen ASP.NET hjælp :p?
Vh
Uhmm
Re: Uhmm
Hej Cristian,
Din observation er helt korrekt - Problemet ligger i at der desværre ikke er ret mange ASP.NET kyndige her på forum ( Heller ikke jeg desværre ), og derfor vil det ikke give ret meget mening at lave et forum for det, når der alligevel ikke er nogen der er i stand til at hjælpe...
Så det er sådan set begrundelsen for det...
Din observation er helt korrekt - Problemet ligger i at der desværre ikke er ret mange ASP.NET kyndige her på forum ( Heller ikke jeg desværre ), og derfor vil det ikke give ret meget mening at lave et forum for det, når der alligevel ikke er nogen der er i stand til at hjælpe...
Så det er sådan set begrundelsen for det...
Re: Uhmm
Haha tak for tilbudet. Men jeg har i forvejen 3 ASP.NET sider, så det med viden er ikke lige det jeg er ude efter.Sledmore skrev:Altså hvis du virkelig trænger til Dansk Support inden for ASP.
Kan jeg begynde at lære ASP derefter kan Thomas lave et forum til den
( Kun hvis du VIRKELIG har brug for dansk hjælp til ASP ) Ellers kan du jo bruge Youtube.
Syntes dog selv at det er spændende og ærgerligt at ikke flere bruger det så man kan udveksle viden og ideer indenfor ASP.
Dog virker Java som codebehind (i stedet for PHP) også meget spændende, med nogle andre muligheder. Så måske bevæger jeg mig den vej i fremtiden. Who knows.