Jeg har jo nogle Sims 3 spil, der b.la. kræver et ATI X1600 eller NVIDIA grafikkort - jeg har det sikkert allerede, men hvordan finder jeg egentlig ud af, om jeg har det? Jeg har været inde i "Om denne Mac" og rode lidt, men må indrømme, at jeg ikke rigtig kunne finde rundt derinde og ikke fandt noget.
Er der nogen, der ved, hvordan man tjekker sådan noget
Og så vil jeg gerne vide, om man kan køre et sikkerhedstjek på ens Mac? Ikke fordi jeg har brug for det lige nu og her, jeg har ikke mistanke om virus eller noget, men det er vel altid godt at være på den sikre side, og så vil jeg gerne vide det til nødstilfælde også.
Er det noget, I ved, om man kan gøre på sin Mac - altså køre sådan et sikkerhedsscan, der rapporterer om f.eks. trojanske heste (hvis man overhovedet kan få det til Mac), malware, spyware, virus osv. osv.? Eller SKAL man downloade et program fra internettet til det?
Det er jeg nemlig bare ikke meget for... er meget skeptisk, for helt ærligt, så gør de fleste mere skade end gavn - gjorde (og gør) de i hvert fald på vores stationære herhjemme. Og nogle af dem har sikkert også et helt andet formål.
Er rimelig ny i det her, så det ville være fedt, hvis nogen kunne hjælpe mig lidt på vej - har ellers tjekket Google, men kunne ikke rigtig finde noget
Mvh. Josefine