Vores forum lukker

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49
Vores forum lukker

Indlæg af ThomasI » 28. dec 2019, 21:04

Kære alle forum-brugere,

Jeg må desværre meddele, at vi lukker NemProgrammering.dk´s forum i starten af 2020.

Jeg har længe gået med tanken om at lukke vores forum, da jeg ikke selv har haft den nødvendigt tid til at være aktiv herinde. Jeg synes et forum som dette fortjener en masse liv, nye tiltag og masser af aktivitet. Dette kræver dog, at der lægges tid og arbejde i det, hvilket jeg ikke har kunne de seneste år, og udsigterne til at jeg får mere tid, er der desværre ikke.

NemProgrammering.dk som site fortsætter selvfølgelig, og alle indlæg på forum vil også blive bevaret. Der vil dog blive lukket for nye medlemmer og nye indlæg.

Jeg vil gerne sige tak til alle der har bidraget til fællesskabet og specielt tak til alle der har været med som moderator, eller som har været mere aktiv end den gennemsnitlige bruger :)

Mvh.
Thomas

Besvar