HJÆLP TIL OPGAVE København

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
mnkm17
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:13. jun 2018, 10:09
HJÆLP TIL OPGAVE København

Indlæg af mnkm17 » 13. jun 2018, 10:17

Hej.

Er der mon en som har mulighed for at mødes med mig i københavn , betaler for hjælpen, efter kl 15:30 i dag d. 13.06.2018 og forklarer mig nogle ting til min deleksamen som jeg skal aflevere i denne uge.

Opgaverne som jeg skal løse er;

2.Description of a software idea including a comprehensive use case diagram showing a) which actors have access to which use cases and b) how use cases relate to each other. Include arguments for your decisions.


3.A plan for exploring and developing your idea including a Gantt chart showing iterations, increments, phases. Depending on your development strategy this plan will either represent a commitment or a feasibility exploration. Include arguments for your decisions.


4.Describe one (or more) critical and unique user interfaces of your idea and use a visual design/mock-up/prototype to illustrate. Include arguments for your decisions.


5.Describe a procedure that is central to your idea and use pseudo code, a flow diagram or Scratch to illustrate it. Include arguments for your decisions.

thilde

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: HJÆLP TIL OPGAVE København

Indlæg af cristian » 13. jun 2018, 13:01

jeg har lige været i KBH de sidste 2 dage, så skulle du have været lidt hurtigere ude :)
Er det noget datamatiker knald du har gang i?

mnkm17
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:13. jun 2018, 10:09

Re: HJÆLP TIL OPGAVE København

Indlæg af mnkm17 » 13. jun 2018, 14:22

ØV. vil du kunne yde hjælp via Skype eller lign I aften måske Christian?
Du må gerne sende en besked I min indbakke med kontakoplysninger hvis det er
Hilsen Thilde

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: HJÆLP TIL OPGAVE København

Indlæg af cristian » 13. jun 2018, 19:51

Hvis der havde mere tid vil jeg gerne med har ikke tid i dag desværre da jeg lige er kommet hjem.
Hvorfor er i morgen for sent? Er du datamatiker udøver?

mnkm17
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:13. jun 2018, 10:09

Re: HJÆLP TIL OPGAVE København

Indlæg af mnkm17 » 13. jun 2018, 19:53

Det er helt i orden.
Nej det er jeg ikke, bare en fortvivlet studerende.
Jeg skal aflevere opgaven senest kl 11:30 i morgen desværre

Besvar