App Programmering

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
oliverl8
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:13. jul 2016, 11:13
App Programmering

Indlæg af oliverl8 » 13. jul 2016, 11:26

Hej Nem Programmering. ;)
Jeg skriver ind fordi at jeg har et lille spørgsmål, mht. noget med at programmere en app.
Jeg har kigget en smule på jeres kursus her: www.nemprogrammering.dk/Tutorials/objec ... en-app.php

-Mit første spørgsmål er: Hvis jeg vil programmere en app, skal jeg så vælge om den skal være til Android, eller IOS? Eller kan jeg lave en app der kan komme på appstore og play butik? Og hvis man kan lave en app til begge styresystemer, hvor kan jeg så finde en tutorial? :)

-Mit andet spørgsmål er: Kan jeg downloade og bruge Objective C og Xcode på min Windows 8.1 pc? (Der står i linket at man skal bruge disse 2 programmer til at lave en IOS app) Hvis man kan bruge Objective C og Xcode hvordan downloader jeg dem så? :D

-Og så mit tredje og sidste spørgsmål: Hvis jeg følger jeres kursus og laver en app, kommer det så i sidste ende til at koste penge? Hvis ja, hvor mange penge kommer det så nogenlunde til at koste?

-Oliver :D

Besvar