F# Video?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
jeffmayn
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:14. okt 2015, 19:50
F# Video?

Indlæg af jeffmayn » 14. okt 2015, 19:54

Hej.

Stor fan af jeres site, og har brugt det meget.
Det kunne dog være ret spændende hvis I lavede en video om F# :D

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: F# Video?

Indlæg af ThomasI » 15. okt 2015, 18:23

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har arbejde t med F# før - er det noget mange bruger? Tænker bare om der er nok publikum til en hel serie om det..??...

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: F# Video?

Indlæg af tobrukdk » 15. okt 2015, 23:31

Det er sådan at jeg er lige for ca et år siden gået over til C# efter min lærer anbefale det til mig på uddannelse, jeg vil helt klart mene at nemprogrammering skulle lad være med at tag F# lige pt, men dermed følge med udvikling til at få Linq, MVC, Sass og Less.

Dermed sagt synes jeg F# kun være en mulighed men jeg mener helt klart at Thomas som står bag i nemprogrammering skulle virkelig overveje disse mulighed.

Thomas hvis du gerne vil se lidt omkring F# så vil jeg anbefale dig at kig her

Dermed har asp.net lige kommet frem med noget nyt MVC som du kan se her (det er ca 1 månede gammel nu)

Linq er også ca en månede gammel nu, og med deres video her. Jeg arbejder selv med LINQ og Thomas du må tag fat i mig hvis du vil ha at jeg lige skal lave et par enkelt videoer.

Besvar