Hej.
Stor fan af jeres site, og har brugt det meget.
Det kunne dog være ret spændende hvis I lavede en video om F#
F# Video?
Re: F# Video?
Jeg må indrømme, at jeg aldrig har arbejde t med F# før - er det noget mange bruger? Tænker bare om der er nok publikum til en hel serie om det..??...
Re: F# Video?
Det er sådan at jeg er lige for ca et år siden gået over til C# efter min lærer anbefale det til mig på uddannelse, jeg vil helt klart mene at nemprogrammering skulle lad være med at tag F# lige pt, men dermed følge med udvikling til at få Linq, MVC, Sass og Less.
Dermed sagt synes jeg F# kun være en mulighed men jeg mener helt klart at Thomas som står bag i nemprogrammering skulle virkelig overveje disse mulighed.
Thomas hvis du gerne vil se lidt omkring F# så vil jeg anbefale dig at kig her
Dermed har asp.net lige kommet frem med noget nyt MVC som du kan se her (det er ca 1 månede gammel nu)
Linq er også ca en månede gammel nu, og med deres video her. Jeg arbejder selv med LINQ og Thomas du må tag fat i mig hvis du vil ha at jeg lige skal lave et par enkelt videoer.
Dermed sagt synes jeg F# kun være en mulighed men jeg mener helt klart at Thomas som står bag i nemprogrammering skulle virkelig overveje disse mulighed.
Thomas hvis du gerne vil se lidt omkring F# så vil jeg anbefale dig at kig her
Dermed har asp.net lige kommet frem med noget nyt MVC som du kan se her (det er ca 1 månede gammel nu)
Linq er også ca en månede gammel nu, og med deres video her. Jeg arbejder selv med LINQ og Thomas du må tag fat i mig hvis du vil ha at jeg lige skal lave et par enkelt videoer.