Nogen der spiller musik? :)

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Josefine
Geni
Geni
Indlæg:308
Tilmeldt:9. dec 2011, 16:46
Nogen der spiller musik? :)

Indlæg af Josefine » 30. mar 2015, 19:07

Jah, jeg keder mig lidt (har påskeferie), hehe, så nu spørger jeg bare lidt random, om der mon er nogen herinde, som spiller musik? :D Ved godt det er totalt off topic.
Jeg spiller selv guitar (alm. og el) og har gjort det i ca. 1 1/2 år, men har altid godt kunne tænke mig også at lære at spille på trommer, klaver og violin af en eller anden grund :roll:

Hvis I ikke spiller musik, hvad for noget musik kan I så godt lide? :P Jeg er selv stor fan af rock/alternativ rock og især grunge (Soundgarden er ligesom bandet), men ellers kan jeg faktisk godt lide meget blandet, bare det ikke er for sukkersødt-popagtigt :)

Hvad med jer? :lol:

SoundStoreXl
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:4. sep 2018, 14:30

Re: Nogen der spiller musik? :)

Indlæg af SoundStoreXl » 4. sep 2018, 14:37

Hej.

Jeg er lige faldet over dit opslag. Er du kommet i gang med at spille på trommer? Jeg spiller nemlig selv trommer, og har spillet i mange år efterhånden. Hvis du endnu ikke er kommet i gang, så vil jeg gerne anbefale dig et trommesæt fra https://www.soundstorexl.com/produkter/ ... -slagtoej/. Dette har været min foretrukne musikforretning igennem de sidste 5 år.

Håber at du er kommet i gang med at slå på trommer.

Venlig hilsen

SoundStoreXL

Josefine
Geni
Geni
Indlæg:308
Tilmeldt:9. dec 2011, 16:46

Re: Nogen der spiller musik? :)

Indlæg af Josefine » 15. sep 2018, 11:39

Haha, det er sgu noget tid siden, jeg har været herinde :) Jeg kom desværre ikke i gang med trommer (tidsnød når man er på universitetet desværre) - jeg startede dog med at spille klaver og eksperimenterer lidt med at lave musik i Cubase. Har været inde på hjemmesiden før, overvejer at købe en MIDI controller, men det er jo noget dyrt stads ;)

Besvar