Siden november 2013 har jeg arbejdet på at starte min egen enmandsvirksomhed, d. 1/4-2014 startede jeg Danica IT.
Grunden til at jeg startede min egen virksomhed var og er at jeg er træt af at arbejde for virksomheder der snyder deres kunder i en eller anden form.
Og i verdenen af hjemmesider, webshops, hosting med mere, er dette desværre ekstremt normalt.
Det jeg ville er at hjælpe og arbejde sammen med iværksættere og mindre virksomheder, til at komme videre fra en dårlig oplevelse på en måde som alle kan forstå.
Til en pris som ikke flår dem, eller en smart aftale de ikke kan bryde ud af(hudini proff). I en kvalitet som er helt som den skal være.
https://www.linkedin.com/pub/cristian-ambaek/49/34/b12
Det jeg søger
er en til to personer der kunne tænke sig en sommer udfordring / starte en mere seriøs mentor ordning. Hvor jeg får arbejdskraft min vej og i den anden får mulighed for at
lære det jeg kan indenfor HTML/5, CSS2/3, Java, JSP, hosting, SQL, design, CMS systemer mm. En viden som jeg har opbygget de sidste 6 år fra stillinger i multinationale virksomheder, uddannelse og selvstudie.
Jeg bruger ikke PHP, så kan ikke hjælpe dig her.
Jeg forventer at man er en initiativ tager, enten i opgaver eller ved at spøger. Moden, sjov at omgås og kan klare en god stemning. Da jeg og dem jeg sidder med skyder med skarpt.
"jobbet" ville foregå i Køge på et kontor hvor jeg sidder med to partnere i forbindelse med en anden virksomhed jeg er del af.
At lære viden fra mig er noget jeg tager meget seriøst. Hvilket ville blive en god blanding af selvstudie som jeg vælger, tavlen, praktiske problemstillinger og opgaver.
Tilbudet er til alle 17 år eller over. Om man er studerende, førtidspensionist eller imellem job går jeg ikke op i.
Man behøver ikke at have tidligere erfaring, men man skal være villig til at give den en skalle og arbejde med tingene til de giver mening. Fordi det ville fra en tid til anden blive langhåret.
Mine eneste krav er at man har en computer selv, da jeg ikke stiller en til rådighed, at man kan transportere sig selv og at man fodrer sig selv. Vand har jeg
Denne her tråd er ikke den mest detaljeret på forummet, men hvis dette på nogen måde har fanget din interesse så opfordrer jeg dig til at kontakte mig på en af følgende
#1 Her
#2 cma@danicait.dk
#3 42 71 88 58
Vh
Cristian