[html][css][javaScript][php] sprøgsmål

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
skills jokes
Nørd
Nørd
[html][css][javaScript][php] sprøgsmål

Indlæg af skills jokes » 26. jan 2014, 00:28

jeg har lavet et lille program ved at følge den her video : LINK FJERNET - MALLWARE (lyden er lidt lav, så skru' op for dit headset :D )
men ved 1:43 forstår jeg ikke hvad han gør, det går lige lidt for stærkt og han forklare ikke helt hvad han gør.
kan nogle forklare hvad det er han gør?

tak

LauritzT
Begynder

Re: [html][css][javaScript][php] sprøgsmål

Indlæg af LauritzT » 27. jan 2014, 18:35

(Besked slettet)
Senest rettet af LauritzT 30. jan 2014, 14:28, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 27. jan 2014, 21:38

Kan ikke helt finde ud af om det er meningen at du har det der lort kørende i baggrunden - måske har du linket til noget forkert? Der er ihvertfald ikke nogen video at se?

skills jokes
Nørd
Nørd

Indlæg af skills jokes » 28. jan 2014, 16:26

SRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!
det var min ven det sendte mig linket for sjov da vi skypede og derefter sendte jeg det til en af mine andre venner for at lave sjov med dem, og jeg tror at da jeg kopirede videoens link fik jeg ikke lige ramt "ctr+v"
så jeg sendte det der chock link,
jeg fik selv et chock da jeg klikkede på det, fordi jeg ikke forstod hvad i mente xD

sryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

Besvar